miercuri, 30 august 2017

sprijiniti proiectul Plaja dizabilitati


DISTRIBUIE ❤️ Povestea unui suflet special ❤️ Lidia
De fiecare data cand stau de vorba cu Lidia am un nod in gât de emoție. Uit sa respir cand povestesc cu ea.Ți se face sufletul ghem la vorbele ei
Povestea ei începe astfel:
"M-am născut vanata cu cordonul ombilical răsucit de doua ori in jurul gâtului, la 3 ani am suferit o operație grea si niciun doctor nu mi-a garantat ca voi trai, iar dupa câțiva ani am fost la un pas de a ma îneca in Mureș, putin a lipsit sa nu fiu lovita si de o masina.
La 14 ani stiam ca o sa ajung in scaunul rulant. Am ajuns la 25 de ani. Alții primesc buletinul, eu am primit diagnosticul de: distrofie musculară progresiva"
Prima data am aflat despre Lidia cand am citit un articol despre o prezentare de moda de către modele aflate in scaunul rulant.
Puteam sa aduc o persoana cunoscuta care sa reprezinte imaginea proiectului meu, însă in Lidia ma regăsesc cel mai bine, ma inspira si îmi da forta sa merg mai departe, sa nu cedez.
Povestea ei de viața este incredibila. A simțit cu siguranța viața cu toate nuanțele ei. Desigur are multe întâmplări legate de privirile ciudate ale celor din jur sau de lipsa facilităților pe care țara noastră le oferă persoanelor cu nevoi speciale.
In discuția cu ea m-a rugat sa spun ca familia formata din parinti, sora si fratii cu familiile lor ii sunt alături in toate acele momente grele cand are lacrimi pe obraz.
Cel mai mult m-a emoționat cand mi-a spus ca vecinii vin si ii bat in geam si ii spun sa vina la ei sa nu mai stea singura in casa.
Viața se scrie cu penița muiata in lacrimi.
Mi-a spus "Adrian pana la 31 de ani nu am văzut marea. Nici măcar atunci cand eram pe picioarele mele. De abia astept sa ajung acum pentru prima data in viața mea la mare"
Cand cineva Iti mărturisește acest lucru, nu ai nevoie de nimic altceva pentru a putea sa mergi mai departe.
Mi-a mărturisit ca pentru ea acest drum din Arad este o adevarata aventura, dar il face deoarece își dorește sa cunoască cât mai mulți oameni.
Sper ca prin aceasta idee a mea de parc terapeutic amenajat direct pe plaja la sa dau speranta cât mai multor oameni asemeni Lidiei sa-si facă curaj si sa vina la mare .
Încă odată am convingerea ca toti cei ce se alătura acestui proiect au acolo in interior ceea ce se numește: suflet.
Cine trebuie sa ajute acest proiect ? Simplu ! Oamenii !
Donatii pt proiect, aici: https://salveazaoinima.ro/campaigns/beach-happiness/
Parcul terapeutic va oferi facilitati gratuit si va cuprinde: zone de șezlonguri, zone de cearșafuri, spatii pentru terapie prin sport si muzica (meloterapie), cort spiritual, rampe de acces, scenă pentru evenimente, grădină senzorială de relaxare, punct de hidratare, locuri de joacă, ponton mobil pentru sarituri in apa, zonă de stimulare auditivă, vizuală și tactilă, alee senzorială, atelier de olărit, spatiu pentru terapie canina cu ajutorul cainelui de terapie Sunny certificat international, scaune mobile plutitoare pentru persoanele cu dizabilități, vestiare, dusuri, toalete, cort de prin ajutor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini