duminică, 13 august 2017

sugestii calatorii

am avut sansa de a vedea multe locuri, amintirile (poze, suveniruri, jurnale de calatorie) stau marturie
am umplut cateva pasapoarte
odinioara calatoream mult cu masina, apoi am preferat sa zbor
am fost in circuit prin Grecia (variate locatii si perioade, Atena, Salonic, litoral, insule, etc), Turcia (variate locatii si perioade, recomand Delta Dalian si Metamorpfosis), Italia (in Italia chiar in 2000 anul jubileului, iar pe 10.08. chiar la Lorenzo de Medici din Florenta) cu masina, pe cont propriu
am fost in circuitul capitalelor europene (cu Romantic Travel atunci) si in Grecia - Creta cu autocarul
am mai fost cu avionul in sejur in Malta, Rhodos, Zakynthos, Barcelona-Costa Brava, Valencia, Madrid, Ravenna, Londra, Billund, Paris, etc
am optat pt excursii deosebite, personalizate, cu parcuri aventuri si safari precum si altfel de muzee: Laponia satul si parcul mosului cu cazare in Helsinki si vizita Suomelina; Danemarca - Givskood zoo safari parc si Legoland Billund+Copenhaga,Londra- Longleat castel+safari parc, Germania - Serengheti safari parc, Ravenna safari parc si am nimerit chiar cand era capitala europeana a culturii, PortAventura parc, Asterix si Thoiry castel+safari parc Paris etc
city-break-uri in Amsterdam (muzeul pisicii, posetelor etc) si Berlin prin Fly Go cu Air Berlin al lui Niki Lauda (2 zoo mari, muzeul Trabantului, muzeu moto, Remiza cu auto, etc) - f judicios organizat si f multe de vizitat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini