luni, 4 septembrie 2017

bilantul lunii august

am reusit!
am participat la campania donatii Gesturi mici din suflet pt satul Repedea Vrancea cu Mada Spataru
am scris o poveste=1 capitol in viitoarea carte in beneficiul animalutelor adapostului Monei Semeniuc
incerc sa mai realizez 1 proiect integral in beneficiul animalutelor cu sprijinul Simonei Mantescu
am ajutat si pisicutele de la muzeul satului
am cunoscut persoane minunate si am participat la actiuni grozave, sper sa am putere in continuare
mi-am si incarcat bateriile cat de cat
am socializat cateii la Red Panda si i-am rasfatat ca de obicei
am facut si shopping in beneficiul animalutelor
multumesc celor implicati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini