duminică, 8 octombrie 2017

cum am petrecut vineri si sambata

ca de obicei, vineri, dupa program, am plecat spre cateii de la Red Panda, de data asta cu autobuzul 605 care inlocuieste tramvaiul 5
am dus bunatati si chestii utile, ne-am revazut si ne-am plimbat, alergat si gugulit .... Isa (Foca), focuta mea draga si pisicoasa, ca nu ma mai satur sa o pup, s-a mai dezvoltat, ca de fiecare data in ultima vreme, caci o vad saptamanal, iar de data asta ne-am plimbat fara ham; George mi-a dansat si apoi s-a tavalit prin paie oferind 1 spectacol desavarsit; Lady  efectua sarituri ca Astafei in cusca pt a atrage atentia asupra ei, am scos si echipa corgi in tandem, cum ii alint eu pe mama cu fiu; Leo s-a pus cu cracii in sus si si-a ros si lesa ...
am imbinat placutul cu utilul, continuand seria faptelor bune: plimband cuteii am cules si pet-uri mici pt actiunea de sambata aVHH, astfel incat am curatat si terenul (de obicei le aruncam intr-un tomberon) .... caci e multa mizerie datorata nesimtirii.... misterul e cine arde ambalaje acolo caci mereu adun cioburi, conserve/sticle carbonizate - toate periculoase ....

ieri am participat, asa cum promisesem, in ciuda vremii, la evenimentul VHH by Roxana Chirita de la Open Pub ... am ajutat la aranjare impreuna cu grupul de liceeni voluntari, am predat pet-urile culese spre a fi folosite de Hemopet la fixarea pungilor cu sange in transportor, am cunoscut oameni minunati, am facut shopping caritabil, am mai si donat obiecte si timpul a trecut, evident ca am stat mai mult decat imi propusesm caci te fura ....mai erau si sugacii ....lume multa, a participat si Marius Mitea care a si donat carti oferind autografe,cateldecatifea a asigurat live de la eveniment, iar rafturile s-au golit rapid, avand succes canile, lumanarile, cutiutele, pozele, cartile variate (romane, enciclopedii, etc, inclusiv in alte limbi:engleza, italiana) astfel incat cufarul-urna se umplea ....s-au strans 1502 lei pentru catei.

live:
https://www.facebook.com/cateldecatifea.ro/videos/1928038624080705/

ev:
 https://www.facebook.com/events/115374479123387/?active_tab=discussion



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini