duminică, 22 octombrie 2017

despre Love Yard Sale de-a lungul timpului

 by tiza mea, Laura Bucur
ne-am cunoscut in alta locatie si am urmarit evenimentul pe la locatiile unde s-a perindat astfel am cunoscut oameni minunati cu care am legat prietenii si am vizitat locatii pe care le pot lesne recomanda
astfel, la Have a cigar (denumit dupa muzica) se manca bine (fripturi, salate, sucuri) in Dianei, apoi Mantuleasa 40 unde se manca f bine (peste, limonada, etc), apoi printre stradutele din centru zona casei universitarilor-Romana, ..... si nu in cele din urma recent Copper's din Hristo Botev
timpul a trecut ... multi oameni minunati am cunoscut si astfel am ajuns sa frecventez locuri variate si sa-mi imbogatesc agenda de evenimente, wk-urile devenind full ...
amintesc pe Corina Ilie aka Fetita cu chibrituri hand-made si Guvernanta de pisici si catei; Daniela Draghici - advocacy, Cora Cosma, Anne Marie Metzger-Naoumis, Irian Stolz, Mirela Trofin cu foto, etc
ba chiar am castigat 1 concurs la o editie aniversara, iar cu cupoanele castigate mi-am luat 1 canadiana si o geaca din piele
amintiri deosebite
editii faine
oameni speciali
mi-am cumparat articole felurite si magnifice!
marturisesc ca am cochetat cu ideea de a participa ca expozant, dar nu ma vad stand o zi la stand mai ales ca am program agitat si unele probleme de sanatate, iar banii obtinuti oricum ii donam .... asa ca am ales sa simplific procedura si sa donez direct lucrurile catre cauze si astfel sa fie valorificate la evenimentele de profil ori pe net direct de voluntarii implicati
totul minunat, recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini