miercuri, 25 octombrie 2017

despre moda si hainute - o alta pasiune

am multe pasiuni/hobby-uri, seman cu mama...
am copilarit pe la targuri, deci am in sange manifestarile, shopping-ul, antichitatile, calatoriile, mai sunt si animalutele, blog-ul, etc
1 dambla o reprezinta hainutele, o mostenesc pe mama....
demult imi aducea mama din strainatate
apoi s-au diversificat si aici, deci aveam de unde alege
asa ca am inceput....
ofertele tentante se tot ivesc....
hainute vesele, cu imprimeuri, colorate, la preturi bune....
pare ca ma striga, nici nu le caut, doar le nimeresc ...
asa ca au inceput sa se stranga....
asa am devenit fan sepcute si veste, dezvoltand adevarate colectii
fan pantaloni eram, dar am si o colectie de rochite si fustite, ba chiar si salopete
nu mai zic de tricouri, bluze ori pulovere
asa se face ca unele nici nu au apucat sa fie purtate, iar altele doar de cateva ori cel mult
aveam si din liceu si din facultate
aveam si primite cadou
culmea e ca desi-s f. multe am amintiri legate de ele, majoritatea stiind cam de unde/cand le am ..
nu mai vorbesc despre incaltaminte ori alte accesorii (curele, cordoane, gablonturi)
multe lucruri sunt achizitionate in scop caritabil de la voluntarii in beneficiul unor cauze (Ajutor pt animalute - Anna Lucretia Popovici, Mona Semeniuc, Corina Ilie - Fetita cu chibrituri hand-made, Cufarul cu articole chic by Cristina Ioana, Red Panda, Roxana Matei, Iulia Covor de la Miau, Camera cu pisici, Kola Kariola, etc)
sigur ca odata cu trecerea timpului si schimbarile corporale isi arata fata am renuntat treptat la anumite lucrusoare in scop caritabil, ceea ce recomand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini