sâmbătă, 21 octombrie 2017

uite cum creste numarul celor care achieseaza la ideea de a-si dona ziua unei cauze

Nicoleta Neacsu
DONEZ ziua mea de naştere către fiul meu , Mihail!
Împlinesc fix 41 de ani ! Pe 11 Octombrie este ziua mea de naştere .
Celor ce îşi doresc să-mi facă cadou o floare, pentru că îmi sunt prieteni virtuali ori fizic,inclusiv pentru cei ce trecerea mea prin viaţa lor nu a fost în zadar, vă propun un gest diferit:
în schimbul cadoului vostru, faceţi o donaţie pentru Mihail (pentru operaţia care îi va schimba viaţa) în contul asociaţiei non-profit .
Asociaţia Mihail David Neacşu
RO79BTRLRONCRT0373960201 cont in lei RON
RO29BTRLEURCRT0373960201 cont in euro EUR.
Este felul în care puteţi face să răsară lacrimi de speranţa în ochii mei!
Ca orice femeie, ador florile şi cadourile, dar visul meu suprem la acest moment este să îmi văd copilul primind şansa la o viaţă fără
durere.
Evident, primesc gândurile voastre bune în continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini