duminică, 26 noiembrie 2017

anul vechi, trecut, anul curent si viitorul an apropiat

anul trecut mi-a aratat multe, mai ales spre sfarsit, unele triste/dezamagitoare, dar macar am aflat cine pe cine am cu adevarat in jur ori alaturi si cine joaca teatru
anul acesta a evoluat interesant, dezvaluindu-mi altele...ori aducand clarificari
in fond orice sut conduce la 1 pas in fata...
doar ca suferim de lipsa asumarii responsabilitatii ...
si preferam sa calcam pe cadavre decat sa ajutam/macar sa incercam sa salvam/indreptam ce+cat se mai poate.....ma simt ca o fraiera pt ca nu vreau decat sa ajut, de multe ori m-am batut pt altii ...nu e vorba de vreo rasplata, ci de caracter/"sange in instalatii"....dar oare chiar merita si cat?!uneori se poate intoarce impotriva, riscand sa devenim "Gica contra"....

pe de alta parte, mi-e groaza ca aflu atatea fara sa vreau, asa ca oare cailalti care doar asta urmaresc si cu asa ceva se hranesc cum or suporta/face fata/tin minte/mint etc?!
sa nu uitam ca o mare parte a timpului o petrecem in primii ani ai vietii in bancile scolilor/facultatilor (diferite grade) apoi la job, iar restul (tot mai putin, din pacate) acasa ... in particular, cu cei dragi si cu hobby-urile dezvoltate ori cu cauzele in care credem si pe care le sustinem
mie nu-mi place incorsetarea, arestarea la birou/curs/conferinta etc
nu suport rautatea celor din jur, mai ales fara motiv .... tinand seama ca, din pacate, tot mai multe persoane se dovedesc a fi "blonde" ...
de ce sa incercam sa atingem perfectiunea cand meritele nu ne sunt recunoscute, ba din contra, chiar furate, iar politicul capata prioritate, ar trebui ca "desteptii" sa rezolve tot ...

intre timp m-am concentrat pe rezolvarea unor probleme de sanatate, fiindca datorita stresului si unor sensibilitati, pe langa probemele cu bila, migrenele meteo-sensibile si rinita vaso-motorie, mi s-a reactivat dermatitata atopica seboreica scuamanta, deci fata mi s-a pigmentat in anumite zone si incepe sa se scuameze,  necesitand asadar dieta&tratament, ajungand astfel la recomandarea unei colege la clinica prof. I.Nedelcu - Deuteria, unde am primit tratament, mi-am cumparat cosmetice medicale si am inceput sedinte cu aparate cu jet de apa si lumina (210 consultatia, 210 fiecare aparat, vreo 300 cosmeticele, nu mai zic de restul ... oricum aveam cheltuieli mari si cu celelelte medicamente)

Desigur ca pt orice e nevoie de bani.

tin pe aceasta cale sa multumesc BCR pt amabilitatea unor angajati care au contribuit la sansa acordata prin refinantarea creditului de nevoi care imi permite sustinerea anumitor campanii, cazuri, persoane, ONG-uri
caci dupa cum se stie, in particular, ma concentrez pe alte activitati, multe caritabile (animalute, copilasi etc) si asa cum zicea reclama cu cardul indeplinesti dorintele ...

doar ca de acum o sa fiu mai atenta la bugetarea cheltuielilor, mai ales ca atunci cand am avut nevoie, am patit ca si alte prietene, in sensul ca am sfarsit prin a ne ajuta reciproc, asociatiile ridicand din umeri ...unele neraspunzand, altele dand doar sfaturi ....trist...mai ales ca mereu am cautat sa ajut, iar cand am avut nevoie de ajutor (o banala cazare tip foster, suportand eu in integralitate costurile) am gasit sprijin doar de la o prietena, Corina Ilie in ceea ce priveste o fetita liliac si de la o colega, Ioana Bodea (odata cu o catelusa Baba, salvata de la hingheri cu cativa ani in urma de Mos Nicolae, iar acum cu o pisa Dorothea leita Maisie a mea) ....
Sigur ca le multumesc si celorlalti colegi care s-au implicat si au contribuit dupa posibilitati.

dar mereu avem cate ceva de invatat; viata ne da lectii ... important e sa nu ne schimbam noi, ci sa nu ne dam batuti, sa nu renuntam si incercam sa rezolvam problemele si sa-i influentam in bine pe cei din jur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini