vineri, 1 decembrie 2017

alte scrisori alta actiune pt spiridusii Mosului

Bolohan Vasile a adăugat 16 fotografii noi.
Implor să citeşti visele acestor copii!Mai e puţin până vine "Moş Crăciun".Nu e atât de mult şi simt că impreună putem.Am fost lăudat şi admirat de nenumărate ori pentru inițiativele mele dar eu vă spun că aceste laude le meritați voi care mă susțineți.Acesti copii işi doresc:cãşti audio,ciorapi,pijămăluța, dulciuri, o maşinuță,plastelină,reviste cu Batman,fructe, papuci de casă,chiloței.Am lăcrimat pe bune când am citit că David (5ani) işi doreşte doar o maşinuță sau Irina o păpuşă.Pot duce eu totul fără laudă că nu e atât de mult dar strig că am promis să strig şi ştiu că sunt mulți cei care pot ajuta sau imi susțin ideea.Reamintesc că imi doresc să facem un brad mare şi frumos in Orfelinatul din Mihoveni şi să ducem cadouri celor 16 copii nevinovați . Andrei Bacoș e omul care incearca să işi dedice timpul pentru a strânge orice bun . Multumesc om bun.Dă te rog un share să ne mobilizăm.Vă Multumesc din toată inima!

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10213944041468136&set=a.4297891538489.165804.1622654522&type=3&theater&ifg=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini