sâmbătă, 2 decembrie 2017

apel

Delia Botea a adăugat 30 de fotografii noi — împreună cu Cristina Catalina Dascalu şi alţi 4.
20 ore ·
E 1 decembrie și întotdeauna în perioada asta a anului fac un rezumat la ce am făcut anul asta. Am luat-o de la zero cu un adapost in camp, fără apa și fără curent și am reușit sa construim peste 50 de țarcuri unde avem 200 de câini (acum avem și apa și curent de la generator). Toate țarcurile noastre sunt acoperite, toți cainii au câte o căsuța a lor și avem paie sa ne ajungă pana la sfârșitul anului. Am reușit sa salvam doar anul asta peste 400 de câini dintre care 200 au plecat în adopție.
Am făcut sacrificii enorme și pe lângă timpul și energia noastră a trebuit sa sacrificam și facturile la veterinar ca sa putem continua sa construim pana în momentul în care vremea nu ne mai permite. Asa am ajuns sa a strângem într-un an de zile o datorie fantastic de mare la veterinar. Oamenii ăștia au fost alături de noi și de câini in fiecare zi a anului asta, au venit la noi acasă în toiul nopții pt urgente, au salvat alături de noi, au tratat zeci de pui cu parvo și au făcut toate astea având încredere în noi ca la un momentdat ii vom răsplăti pt devotament. Factura la ei e enorma, dar am învățat ca am oameni extraordinari in jurul meu și ca nimic nu e imposibil alături de voi. Asa ca va rog pe toți cei care cititi mesajul asta, pe toți cei care ați fost la noi în adăpost, pe toți cei care ne-ați adus și lăsat câini, pe toți cei care au auzit de joi și respecta munca noastră, pe toți va rog sa ne donați 50lei. Fiecare donatie înseamnă un pas mic mai aproape de achitarea facturii. Banii ăștia i-am strans salvând caini de pe strada, puiuti și mame abandonate, pui cu parvo, vaccinuri deparazitări... Lucruri simple dar care s-au adunat.
Știu ca singuri nu vom putea plăti niciodată dar știu ca România e mare, și ca ziua asta înseamnă ceva pt fiecare dintre noi și îmi doresc sa marcam ziua de azi împreună cu un ajutor către cateii nostrii și către oamenii care ne ajuta sa ii ținem sanatosi, voioși și fericiți.
Va mulțumesc tuturor celor care donați și veți dona. Împreună facem România o tara mai buna

Asociatia Care for Dogs Romania
Cont RON : RO64INGB0000999906112602
Cont EUR : RO45INGB0000999906534312
BIC(SWIFT): INGBROBU
paypal : carefordogsro@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini