vineri, 1 decembrie 2017

IDEE

Pentru ca am primit aceasta intrebare de la mai multe persoane m-am gandit sa scriu si aici.
Acceptam donatii in mancare sau deparazitari. Sunt doua lucruri esentiale pentru noi si primirea lor inseamna un stres in minus
Daca nu stiti exact ce sa luati, eu am trecut mai jos ce le dam noi cateilor in general.
1. Darling Junior - 6 saci lunar
2. Darling Adult - 22 saci lunar
3. Drontal - Necesare: 2 pastile de > 35 kg & 52 pastile Drontal de 10 kg.
4. Pet Spot pasteur - Necesare: 6 fiole < 15 kg // 22 fiole > 15 KG.
Desigur nu refuzam alte tipuri de deparazitari sau hrana, doar le-am trecut orientativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini