marți, 15 mai 2018

in curand din colectia proprie

la magazinul caritabil La Taica Lazar zona Unirii-Horoscop str. Crisul nr. 5 la parterul blocului, central, cu parcare ....
sambata le-am donat lucrusoare (o parte merg catre cazuri sociale, iar altele noi se valorifica prin magazin caritabil)
hai si voi! donati&cumparati! triati lucrurile din casa, eliberati spatiul si faceti fapte bune! voluntarii magazinului primesc orice! de sarbatiori le-am dus globuri pt bradul spitalului de copilasi ... eu mi-am luat cate ceva de fiecare data ... variate obiecte, dragute, de calitate, deosebite .... bibelouri, carti, tablouase, jucarii, gablonturi, haine, etc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini