duminică, 1 iulie 2018

Despre Tg Mures

Am fost castigatoarea unei delegatii in acest oras. Am plecat cu Mementobus mergand noaptea aproape singuri pe drum am ajuns mult mai devreme decat era programat dar cei de la pensiune au fost f.amabili. M-am intors cu Cdi care oprea in diferite statii din varii orase deci a durat ceva drumul am ajuns si pe la cetatea Rupea. Evident ca mi-am facut temele alegand si ce e de vizitat. M-am plimbat pe bd. Trandafirilor si pe Calarasilor;am fost la cetate&la zoo de pe platou; am vizitat muzeul de stiintele naturii unde am cunoscut o dna muzeograf tare amabila am vb o groaza ... Apoi muzeul etnografic cu o masina de epoca la intrare si expo costume populare&drapel;am luat suveniruri;am fost prin magazine dragute outlet-uri si am prins oferte speciale. Am descoperit 1 magazin de accesorii&deco deosebit,ca in strainatate,KingArt. Am bantuit si prin Mures Mall unde am descoperit cateva magazinase dragute ...A si plouat mult...doar marti a fost soare in rest poate cateva ore ...Am mancat specialitatile zonei cu fructe si sosuri de branza iar umplutura cascaval...A fost o experienta interesanta. A se vedea pozele postate zilele trecute dar si cele ce vor urma....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini