luni, 29 octombrie 2018

umor englezesc

un american a angajat un ghid ca să-i arate Londra.

La un moment dat îi zice ghidului:

- Mă minunez cum aici la voi, toate par atât de mici,

  de compacte... Uite, de pildă, clădirea asta. Păi dacă

  era la noi în America ar fi fost de zece ori mai mare.

- Sunt total de acord cu dv., domnule. Asta este Clinica

  de Psihiatrie a oraşului nostru.

*****

La Şcoala Scoţiană de Poliţie un tănăr cursant este întrebat:

- Ce ai face, dacă ai fi în situaţia să împrăştii

  o demonstraţie de unul singur?

- Mi-aş scoate pălăria şi le-aş cere niscai

  parale pentru caritate.

*****

- Sir, n-aveţi din întâmplare un tichet perforat?

- Nu, sir, din păcate n-am.

- O, sir, vă rog mult, mai căutaţi prin buzunare!

  Poate veţi găsi, totuşi, un ticheţel perforat...

- N-AM! Doar v-am spus, domnule! N-AM! Ce, sunteţi

  atât de sărac încât nu vă puteţi plăti călătoria?

- Nu, sir, eu sunt controlorul...

*****

Un englez de condiţie medie, intră într-un magazin

respectabil. Privind prin jur, îl întreabă pe un vânzător:

- Cât costă pălăria aia?

- O mie de dolari, sir.

- Drace!... Dar aia de alături?

- Doi draci, sir.

*****

Valetul, bate în uşă şi întră în cabinetul lordului John.

- Sir, a venit croitorul dv. şi zice că nu va pleca

  de aici, până nu-i veţi plăti ultimele două costume

  pe care vi le-a cusut.

Lordul John, fără să-şi ridice ochii de pe ziar:

- Perfect, pregăteşte o cameră pentru domnul.

*****

- Ce înseamnă în engleză "I don't know"?

- Nu ştiu.

- Ei, vezi! Pe câţi i-am întrebat, au răspuns

  la fel, niciunul nu ştie...

*****

Un american coborând din avion la Heathrow Airport,

pe o ceaţă s-o tai cu cuţitul:

- Uuu... ce vreme împuţită! Mult timp o s-o mai ţină aşa?...

Un londonez:

- Din păcate, sir, nu vă pot spune nimic precis.

  Eu trăiesc aici numai de treizeci şi cinci de ani.

*****

Un avocat englez îşi scrie testamentul, prin care îşi

lasă toţi banii la proşti şi la nebuni:

"De la ei i-am primit, lor li-i dau înapoi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini