luni, 18 februarie 2019

APEL DISPERAT - S.O.S. PENTRU TRANSPLANTUL PRIETENEI MELE CARMEN GHEORGHE DE LA ORCI


Am marea rugaminte ca, in masura posibilitatilor, sa sprijiniti acest caz medical (prin completarea declaratiilor ori prin donatii in contul asociatiei cu mentiunea aferenta) in sustinerea caruia putem prezenta documentele doveditoare si datele de contact.


De asemenea, am rugamintea de a redirectiona acest apel si altor persoane potential interesate sa ajute prin redirectionarea


 

ori prin sponzorizari sau redirectionarea din profitul firmei https://www.anaf.ro/anaf/internet/DGAMC/asistenta_contribuabili/formulare/

 

 

 
Mentionez ca garantez asupra acuratetii datelor si situatiei, nefiind un caz preluat de pe net ori din alte surse/recomandari.

 

La cerere pot fi furnizate orice alte informatii despre caz ori date de contact.

Precizez pentru cei interesati ca pot oferi mai multe date in particular, la cerere, primind periodic actualizari (inof+documente medicale), iar vineri am si fost la ea.

Mentionez ca postarea se regaseste si pe retelele de socializare si cel mai probabil, cat de curand, o sa facem si un eveniment ori o pagina/blog/site dedicate, momentan incercam.
 
De asemenea, am decis ca anul acesta zilele de nastere ale Lilianei Deac (mama) si a mea, precum si orice alte ocazii (zile onomastice, sarbatori etc) sa ii fie dedicate/donate deci NU CADOURILOR DA DONATIILOR IN BENEFICIUL ACESTUI CAZ!

 
Cu Carmen Gheorghe ma stiu de foarte multi ani; am lucrat impreuna la ORCI (unde inca lucreaza SI CARE DIN PACATE NU O SPRIJINA PRIN SINDICAT SI NICI MACAR PRINTRE COLEGI NU GASESTE INTELEGERE) si am pastrat legatura, iar acum trece printr-o grea incercare, printre multele alte probleme de sanatate, a aparut si aceasta (descoperita in urma multor analize datorate altor suferinte) asa ca are nevoie de sprijin in vederea efectuarii transplantului in Italia.
 

 

Este nevoie de ajutor - declaratia 230 pentru redirectionarea a 2% din impozitul pe venit catre ASOCIATIA CULTURAL EDUCATIVA MELANIA NICOLAU cu sediul in BUCURESTI, SECTOR 2, STRADA VASILE STROESCU NR. 6, PARTER, AP.1, CIF 30429412, CONT IBAN RO38BRDE410SV73850004100 DESCHIS LA BRD SUCURSALA COTROCENI, REPREZENTATA DE POPESCU MUGUR COSTIN - cu mentiunea PENTRU TRANSPLANT CARMEN, boala fiind descoperita in urma multor analize dupa un banal oreion.

DE ASEMENEA SI FIRMELE POT PARTICIPA-DONA-INCHEIA CONTRACT SPONSORIZARE.

 Multumesc anticipat si imi cer scuze daca apelul inoportuneaza, dar stiu ca si in alte situatii similare a existat mobilizare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini