marți, 19 februarie 2019

ati lua in considerare adoptia la distanta si pentru oameni nu doar pentru animalute?

- am sponsorizat multe cazuri de-a lungul timpului
- am ajutat atat oameni cat si animalute
- am mai cumparat medicamente celor nevoiasi care asteptau cu reteta in fata farmaciei
- am avut catei in adoptie la distanta platind deci pt ingrijirea lor o suma lunara uneori achitand si diferite interventii la cabinete vet, pe Dotty pana sa o adopt adica sa o aduc acasa dupa decesul doamnei Daisy am avut-o in foster
- asa mi-a venit ideea adoptiei la distanta si a unor persoane cum ar fi Carmen Gheorghe de la ORCI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini