miercuri, 27 martie 2019

glume

O tipă se căsătoreşte. Mumă-sa îi spune:
- Fata mea, atunci când vei merge la culcare cu soţul, să nu-ţi scoţi toate hainele, în fiecare femeie trebuie să fie un pic de mister.
După câteva zile de la nuntă proaspătul soţ îşi întreabă soacra:
- Mamă soacră, fiică-ta este nebună?
- De ce crezi asta?
- Păi, de ce se culcă în fiecare seară cu căciula pe cap?
============================== =
- De ce vii așa târziu acasă?! a început să urle nevastă-mea la mine. Se simte de la o poștă parfum de curvă în urma ta!
- M-a chemat mă-ta până la ea ca să-i repar televizorul…
============================== =
Pilotul unui avion catre turnul de control:
- Am ramas fara combustibil, intr-un minut o sa ma prabusesc
Turnul:
- Ok, multumesc, te stergem din lista.
============================== =
- Se desfiinteaza fiscu’, striga fericit Bula.
- Ei, na, de unde ai aflat?
- Adineauri am primit de la ei un plic pe care  scria “Ultima instiintare”!
============================== =
Am angajat o dansatoare exotica pentru ziua fiului meu !
Sotia mea nu a fost foarte incantata… dar e fiul meu, il iubesc si nu implineste in fiecare zi 4 ani !
============================== =
O blonda intrebata…
- Cati soti ai avut pana acum ?
- Doar ai mei? Sau aşa….. in general?
============================== =
In spital este adus un tip cu o fractura craniana.
Sora medicala completeaza fisa si intreaba:
- Casatorit ?
- Nu, am avut un accident
============================== =
Sotia mea a fost asistenta unui magician multi ani. Cred că a invatat cateva trucuri  bune de la  el. 
De exemplu, vin ieri de la munca, intru in dormitor, ma vede si striga:
- “Abracadabra!” Si deodata, ce sa vezi??..... Prietenul meu, Razvan, a iesit dezbracat din dulap.
Am ras cu lacrimi, saracu’ Razvan, mi-era mila de el, cred ca se intreba ce dracu’ s-a intamplat de a ajuns gol la mine in dulap!!!
============================== =
Iubita mea mă calcă pe nervi. Își lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.
Cred că o face intenționat ca să le găsească nevastă-mea.
============================== =
Aseara m-a sunat soacra-mea panicata din cale-afara:
- Costica draga, nu stiu ce sa fac, a cazut curentul si din bucatarie vine un miros puternic de gaz!
- Calmeaza-te, aprinde o lumanare si intra cu ea incet in bucatarie. Hai ca stau la telefon…

============================== =
Dimineata am gasit pe usa de la frigider un bilet de la nevasta-mea:
“Nu mai merge! Nu mai suport! Plec la mama!”. 
Am deschis frigiderul şi… SURPRIZA!!!! Mergea perfect!
============================== =
La psihiatru:
- Povesteşte-mi totul în ordine cronologică. Ce-ai facut prima dată?
- La început am făcut cerul şi pămîntul… După aceea am început să am probleme…
============================== =
- Mamico, spune, cand m-ai facut, doreai o fetita sau un baietel?
- Ca sa spun drept, voiam numai sa ma uit la un film….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini