joi, 11 aprilie 2019

Jurnal de pacient

Pana acum am tinut doar jurnal de calatorii. M-am gandit insa ca nu ar fi rau sa existe si jurnalul pacientului. Pe mine m-a ajutat sa discut cu cei care au mai trecut prin situatii similare si chiar m-am documentat caci si pe net gasesti multe de youtube nu mai zic ca poti viziona operatii.... Oricum organismul fiecaruia reactioneaza diferit dar sa stim la ce sa ne asteptam mai ales ca tehnologia ofera atatea info. In salon am mai stat cu o studenta si cu o doamna de peste 60 de ani ambele din acelasi oras P.... Tanara a gost operata de deviatie de sept si golirea unei pungi de sub ochi tot din cauza sinusului. A suportat mai greu anestezia iar dupa depansare adica extragerea meselor i s-a facut rau cu ameteala&lesin. Doamna in varsta,fosta farmacista,avusese multe alte suferinte si a fost operata a2a zi fata de noi. A avut 1polip in spatele ochiului. Cu tanara m-am revazut la control&tratament cu spalaturi,alte mese,aspirare....Cred ca cel mai bine e sa avem toate analizele facute deja la internare ca merge mai repede. Mie mi-au facut doar poza plamani si ekg care a relevat ceva de verificat conform anestezistului. Colegelor de salon li s-au facut atunci acolo si analizele de sange asa ca a durat iar studenta a fost operata tarziu pe la pranz iar doamna farmacist abia a2a zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini