marți, 18 iunie 2019

MULTUMIRI POMPIERILOR si ATENTIE LA CAPACELE DE CANAL

Azi in Bd. Ferdinand 103 1 pisicut alb cu gri tarcat isi prinsese labuta la marginea capacului unui canal in zona statiei RATB/STB langa chioscul cu ziare si in fata unui cabinet veterinar inchis la acea ora .... pisicutul devenise letargic si era socat ....domnul de la chiosc l-a gasit la 5 dimineata cand a deschis .... aseara la 19 cand am ajuns eu acasa nu era ... deci incidentul s-a petrecut mai tarziu ...
domnul a incercat sa-i scoata labuta dar era umflata si nu a reusit ba chiar a fost zgariat ... asa ca i-a pus apa si mi-a zis ca o doamna ar fi sunat la RADET... a incercat si mama mea dar nu a reusit fiind redirectionata apoi inchizandu-i-se telefonul (fiind deconectata)...
ajunsa la birou am incercat si eu sa rezolv ceva.... cica ApaNova se ocupa doar de defectiuni iar capacele de canal pot fi manipulate de oricine conform unei domnisoare dispecer!!!!
pana la urma au venit pompierii si au reusit eliberarea pisicului ....

deci ne descurcam pe cont propriu in cazul oricarui accident de acest gen!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini