luni, 8 iulie 2019

Fapte bune nu vorbe ori alte cadouri

Dupa cum bine stiti se apropie cu pasi repezi ziua mea .... schimb prefixul...asa ca va rog sa-mi cititi postarea de pe pagina de facebook Laura manageriata prin Liliana Deac ...
..de peste 20 de ani in domeniul caritabil (atat in beneficiul animalutelor, cat si in scop umanitar)....
Deci imi mentin rugamintea anuala de a face fapte bune cu ocazia zilei mele in loc sa imi oferiti cadouri - orice fapta buna ar fi cel mai bun cadou .... lista sugestiilor o gasiti pe pagina mea... si nu in ultimul rand nu uitati de Cazul transplant Carmen Gheorghe (tot pagina manageriata, dar si postari anterioare) privind situatia prietenei mele care a reprezentat campania mea anul acesta fata de alti ani ...
Nuin ultimul rand ii multumesc Claudiei de la Juliana Ferdinand pt sprijinul acordat de fiecare data si fara de care nu reuseam ...
Cumparati/donati in beneficiul oricaror cauze ... gestul conteaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini