luni, 22 iulie 2019

sa mai radem

Fiecare dintre noi lumineaza o camera: unii cand intra, altii cand ies…
 
Toti se plang de lipsa de bani, dar de lipsa de minte – nimeni.
 
Portofelul meu este precum o ceapa: cand il deschid ma apuca plansul…
 
VladimirPutin: “Este treaba lui Dumnezeu sa-i ierte pe teroristi. Treaba mea este sa-itrimit la El.”
 
A trai este lucru rar intalnit; majoritatea oamenilor doar exista.
 
Mai dulce decat orice femeie e prietena ei.
 
–Dragul meu, mi-am cumparat un costum de baie din trei piese.
–Trei piese?!
–Da: palarie, ochelari si slapi.
 
A venit primavara! A inceput sa curga apa in rauri… nasul la copii… saliva la barbati…
 
Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
–Ioane, de ce esti trist?
–Am aflat ca sotia are SIDA. 
O pauza lunga…
–Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa?
 
Invatatoarea:
–Bula, de ce-ai lipsit ieri de la scoala?
–A nascut mama, am un fratior!
–Felicitari, Bula, dar sa stii ca barza ti-a adus un fratior, da? Tine minte!
–Da, mi-a adus barza un fratior.  
–Bun! Si mama ta ce face acum?
–Sta in pat, ca o doare barza! 
 
–Mama, stii cata pasta de dinti se afla intr-un tub? 
–Cata puisor? 
–De la un capat de canapea pana la celalalt capat si inapoi. 
 
Sotul citeste ziarul.
–Nevasta, se pare ca mama ta a ajuns la Istanbul.
–Cum, scrie asta in ziar?
–Da, uite aici: „In Istanbul a intrat ciuma…”
 
La recensamant:
-Numele dumneavoastra?
-Adam.
-Numele sotiei?
-Eva.
-Frumoasa coincidenta. Aveti cumva si un sarpe in casa?
-Sigur ca da! Mama soacra, hai ca te cauta cineva!
 
Se intalnesc doi prieteni. Primul il intreaba pe celalalt: 
–Ce mai faci? Cum mai traiesti? 
–Ca in povesti! 
–Cum adica? 
–Sotia e Vrajitoarea cea Rea, soacra – Muma Padurii, socrul – Capcaun, in schimb vecina e Ileana Cosanzeana si sotul ei e Danila Prepeleac!
 
Mama catre fiica:
–Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
–Pentru ce?
–Trebuie sa am o discutie cu taica-tau.
 
Conjugarea verbului “a bea”: eu vin, tu votca, el whisky, noi mojito, voi tequila, ei vomita. 
 
Doi tipi ies dintr-un bar:
 – Hotarat: mergem la femei!
–Asculta frate, sotia mea este tanara, frumoasa...
–Am inteles: deci mai intai mergem la tine!
 
La sala de forta:
–Ce aparat sa folosesc ca sa impresionez fetele?
–Bancomatul!
 
O fetita ii spune tatalui ei:
–Taticule, mi-as dori sa am o surioara... 
Zambind,tatal raspunde:
–Dar tu ai o surioara. Numai ca tu nu o vezi, pentru ca atunci cand intri pe usa din fata, surioara ta iese pe usa din spate.
Micuta,ingandurata, ii zice:
–Vrei sa spui ca face precum celalat tatic al meu?
 
Din rodul iubirii hotilor cu prostituatele s-au nascut primii politicieni...
 
Cand o femeie de 50 de ani iti propune o partida in trei cu mama si fiica, ai grija,ea s-ar putea sa fie fiica... 
 
Aseara,un tantar mi s-a asezat pe testicul. A fost una dintre cele mai grele alegeri din viata mea...
 
Panănu conduci tu singur masina, n-o sa inveti niciodata sa injuri corect. 
 
Daca prin vot am putea schimba ceva atunci nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam.
 
Prostia e mai putin densa decat inteligenta, de aceea e tot timpul deasupra…
 
- Ce rezulta din incrucisarea unui pestisor auriu cu un rechin? 
-Un peste care iti va indeplini ultimele trei dorinte...
 
Unii merg la biserica crezand ca Dumnezeu verifica prezenta…
 
Discutie intre doi prieteni:
–A murit soacra-mea.
–Din ce cauza?
–Otravita.
–Cum?
–Si-a muscat limba 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini