sâmbătă, 31 iulie 2021

despre sanatate și fapte bune

Recomand tuturor atenție sporită
Cu sănătatea nu e de glumit
Sunt o epava tânără dar sunt altele mai rău
Am nodului la sâni și pe tiroida,am chist ovarian și fibrom uterin,care deranjează alte organe și îmi restricționeaza efortul fizic
Am și migrene îngrozitoare dar și spondiloza
O viață perturbată
Dar sunt urmărite medical,însă preaulte nu sunt de făcut
În tinerețe prin 2003 am fost operata pt extirparea unui nodul că sa pot urma tratament pt chist atunci s-au terminat cu bine dar acum au recidivat și s-au multiplicat
Astea nu îmi împiedică activitățile caritabile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini