sâmbătă, 14 octombrie 2017

nenorocire provocata de niste criminali inconstienti

Oana Reveica
Doi au murit deja. Al treilea încă se zbate, dar nu se știu dacă va supraviețui. Doar unul n-a apucat să mănânce bucata de carne cu furadan. Nu știu cine a făcut asta. Scriu aici ca să nu-mi pierd mințile, ca să urlu în scris, deși abia văd tastele. Nu știu cine a făcut asta și nu știu cum pot afla. Cine are animale, știe că sentimentele oamenilor pentru ele nu sunt cu nimic mai prejos față de cele către persoanele apropiate, că iubirea are multe forme, cu intensitate la fel de mare. Și durerea.. durerea..
Am plâns până m-am extenuat, până mi s-au uscat arterele și venele pe dinăuntru. În Constanța e cald, cu un soare blând. Un soare sinistru, negru. Sunt în stare șoc, am falsa iluzie că m-am calmat, dar agonia de-abia acum începe. Starea de șoc ca o anestezie care nu rezistă..


 Oana Reveica
Poliția a refuzat, inițial, să coopereze la acest caz în care, într-o țară normală, nimeni n-ar fi îndrăznit să comită o asemenea atrocitate. Unul din polițiștii din Tulucești, Galați, căci despre localitatea asta e vorba, aproape că i-a dat pe ai mei afară din secție pentru că au avut nesimțitul tupeu să facă o plângere, așa cum este normal și firesc și democratic și pizda mă-sii! Din păcate, ai mei n-au avut prezența de spirit să-l filmeze, să arătăm tuturor cum își face meseria un - atenție! - tânăr în țara lui. Cumva, atitudinea polițiștilor în vârstă se mai explică (au prins perioada și metehnele comunismului, concepții învechite etc), dar tinerii?? Dacă ei nu înțeleg importanța atitudinii civilizate, etice, normale, în care ar trebui să conviețuim toți, atunci cine??
Cei de la DSVSA Galați, contactați telefonic, nici măcar nu s-au sinchisit să ofere un sfat de bun simț unui om derutat, care-și caută dreptatea la autoritățile de drept. Au zis doar în sictir că să facă plângere la poliție și că hai pa.
Știu că trăim într-o țară a țărănismului și a primitivității etice, cu guvernului roșu și cu tot neamul lui, dar eu ce să fac? Eu nu vreau să renunț! Eu vreau să lupt! Și vreau ca polițistul mă-sii să-și facă treaba! Și să cerceteze! Și să afle cine din localitate are dreptul legal să cumpere furadan și să pună în pericol nu doar dragele de animale nevinovate, dar și oamenii și copiii din zonă! Vreau să se poată! Vreau ca ăi mai sus din autorități să-i înghesuie pe ușa pe nenorociții ăștia din localitate să-și facă treaba! Vreau normalitate și respect și empatie și civilizație și dreptate!
Mi-au rupt inima..
Una din cățelușele otrăvite avea pui în burtă..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini