marți, 28 noiembrie 2017

De Mos Nicolae,voi merge din nou in satul in care locuieste aceasta fam greu incercata. Fetite a caror mama a murit de curand de cancer,au ramas in grija tatalui si a bunicii,fetite care traiesc intr o saracie greu de imaginat si care mananca o napolitana cu manuta tremurand..au nevoie de orice,iar cand spun orice,chiar orice..de la sapun pana la mancare! Fetita lui Mariana,atat de mila i a fost de ea cand i a aratat mama ei pozele, incat a strans cutiutele de laptic pe care le primea la scoala si mi le au adus sa le duc fetitei! Alina i a cumparat o papusica cu dorinta enorma de a avea si ea de sarbatori papusica noua,nu una dezbracata,rupta vai de ea,plus cateva hainute si jucarii..dna Atena le a cumparat si dansa cate ceva de mancarica plus dulciuri asta pentru a veni si Mos Nicolae la ele asa cum se cuvine! Admistratora mea le a dat si ea cate ceva,eu le am cumparat dulciuri si cate o jucarie! Daca si dumneavoastra,aveti pe acasa jucarele,imbracaminte de copiii,mai mari,nu conteaza,daca vreti sa daruiti o ciocolata,un dulce,un covrigel,sau ceva de mancare,va rog sa ma contactati in privat! Eu cred ca din putinul nostru,putem sa facem cativa copiii fericiti! Niciun copil nu merita sa traiasca asa,niciun copil nu merita sa sufere de foame si toti copiii,indiferent de varsta,isi doresc ca Mosul sa vina si la ei! 😥😥😥😥 Baiatul meu ca este mare si m a intrebat zilele trecute daca la el vine Mosul..daca de Mos Nicolae sau de Mos Craciun ii trimit ceva si asta,pentru ca asa a fost crescut! Nora mea la fel..deci,va rog! Haideti sa facem o bucurie acestor minunati si frumosi copilasi! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini