luni, 12 februarie 2018

S.O.S.!!!!

AJUTOR.....ARAD....REX are nevoie de ajutor 😭😢😭
Am atata durere in suflet, incat nu stiu ce sa scriu 😢😭
Durerea lui, suferinta lui, este si a mea ...Am fost la clinica sa il vad pe Rex...este vorba despre catelul lovit de masina in Cuvin si lasat 4 zile sa zaca singur si in dureri intr-un sant plin cu apa 😢cand a fost dus la clinica s-a descoperit ca are mai multe fracturi, de bazin, subluxatie de ulna, ficatul mic, splina deformata, posibil de la impact, leucocitele mari, ce mai ...era rau.Dar incontinuare starea lui nu este foarte buna, o buna perioada nu putea face pipi singur, nu manca, acum e putin mai bine, dar ....mai are un drum lung de strabatut pt vindecare.Mi-am dorit sa-i dau o sansa, mi-am dorit sa il salvez, imi doresc incontinuare dar mi-e foarte greu.Am pt el costuri foarte mari, ajutor pt el financiar nu am mai primit de aproape o luna, habar nu am ce sa fac incontinuare.Se uita in ochii mei cu atata speranta,durere,Doamne cata suferinta😭😢 este talie medie,foarte bland,ce-o sa fac cu el ??? Are aprox 8 ani,voi reusi sa il salvez,sa ii gasesc si lui o familie 😭😢😭
Vreau doar sa stiti ca sansa lui sta si in mainile voastre.Daca cineva doreste sa il ajute, pot dona pt Rex direct la clinica Playdog, str.Ion Ratiu nr 78, paypal: playdog2006@gmail.com sau RO03BTRLRONCRT00F1903503 Fuliaș Rodica
Pozele si filmarile cu el vb in numele lui despre suferinta lui 😢😭
Cu tot sufletul vreau sa -ti multumesc Biliana Stanoiev care mi-ai trimis acum 200 lei pt Rex si unei dne care nu doreste sa fie etichetata,dna Andreea,care maine imi va trimite 300 lei.Bunul Dumnezeu sa va rasplateasca inzecit pt binele facut acestui suflet chinuit ❤❤

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini