luni, 12 februarie 2018

sa mai radem



      Eu am sa votez cu SRI-ul.
     
Pentru că oamenii de acolo ascultă ce zic votanții și după alegeri,
     nu numai in campanie…


   
     Best of the week (și nu numai)
     – Vi s-au facut vreodata raze X?
     – Raze X nu, raspunse tanara. Dar ultra-violata am fost deja…

     Draga dle Murphy,
     Cu placere va informam ca biopsia zonei rosii de pe penisul Dvs. a
     infirmat posibilitatea cancerului.
     Era ruj de buze. Regretam profund amputarea.

     Criza imigranților
     – Doamna Merkel, o multime mare de oameni asteapta la granitele
     Germaniei.
     – Sirieni? Lasa-i sa intre!
     – Nu, sunt germani, vor sa iasa!


   

     – Aceasta este Minerva.
     – Si acolo, in spate, statuia aia, este sotul ei?
     – Nu… Ea n-a avut sot. Ea a fost zeita intelepciunii!

     Doctorul viziteaza pacientii din salon:
     – Si cum va merge azi, domnule Popescu?
     – Rau de tot, nu mai am pofta nici de ceea ce mi-ati interzis dumneavoastra

     Sotul merge cu sotia la un plastician, unde aceasta urma sa sufere operatie estetica. Medicul, in timp ce doamna intra in sala de operatie, se adreseaza sotului:
     – Veniti peste doua ore si veti capata o cu totul alta femeie!
     – M-as bucura foarte mult, dar va rog sa fiti discret, sa nu afle  nevasta-mea.


   
     si unele scurte....


     * Am văzut pe NatGeo Wild. Femela păianjen îşi devorează partenerul  imediat după actul sexual. Nu înţeleg de ce, la om, procesul durează      toată viaţa...


     * Dupa ce au inventat incetinitorul de particule, cercetatorii ardeleni care au zguduit lumea stiintei, au inventat si particula      care doar șade…


     * Domnule, aveți 103 ani, care este secretul longevității  dumneavoastră? N-am bani de înmormântare…


     * Singurul motiv pentru care sunt grasuț este pentru ca un corp slabuț nu ar putea susține atata personalitate.


     * Alo, 112? Am un camion în stânga, o maşină de pompieri în dreapta,
     un rinocer în faţă şi doi delfini în spate. Ce să fac?
     Te dai jos din carusel şi altă dată să nu te mai îmbeţi ca porcu’!


     * Şoricelul vede lilieci: – Uite, mamă, îngeraşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini