luni, 16 noiembrie 2009

sa mai radem ...

CUM INCEPE CEARTA...


Sotia s-a asezat langa mine, in

timp ce butonam canalele de televiziune...

M-a intrebat: " Ce vezi la televizor?"

I-am raspuns: "Praful".

Si atunci, a inceput cearta....

============ ========= ========= =========

Intr-o seara,

dorind sa petrecem in oras, sotia mi-a cerut s-o duc intr-un

loc scump .

Si atunci, am dus-o la o benzinarie.

Apoi, a inceput cearta...

============ ========= ========= =========

Stateam la o masa la bowling cu sotia; eu schimbam priviri

cu o fata ametita bine, singura la masa de alaturi, in timp ce ea

legana paharul.

Sotia m-a intrebat: " o cunosti?"

"Da" am spus. " este o prietena mai veche... A

inceput sa bea de cand ne-am despartit, sunt deja ani buni de

atunci, si de aceea n-o mai prea vezi treaza.

- "O, Doamne!", spuse sotia, "nu mi-am inchipuit

ca cineva poate sarbatori atata timp !"

si...a urmat cearta....

============ ========= ========= =========

Mi-am scos sotia la un restaurant. Chelnerul, mi-a luat mie

comanda:

"Vreau o friptura de vita, cu garnitura." chelnerul m-a

intrebat:

"Nu va ingrijoreaza vaca nebuna ?"

"Nu, poate sa-si comande si singura ce vrea" - am

raspuns.

Si atunci...

==========================================

Sotul se intoarce de la medic si sotia ingrijorata il intreaba:

"Ei,

ce ti-a zis medicul?".

El raspunse:

"Incepand

de azi, nu mai facem dragoste; mi-a spus sa nu ma ating de

grasimi"

==========================================

O femeie de 47 de ani,

goala in usa de baie, isi intreaba sotul:

"Tu

crezi ca-mi arat varsta?..."

Sotul

raspunse:

"Daca ma

uit la parul tau, iti dau 29; la

bust 32; pentru talie 36; la picioare

30..."

Ea:

"Multumesc iubitule, chiar crezi asta? "

El : "Asteapta,

ca n-am terminat de adunat!..."

===============================

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini