ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

CLOCKLINK

VIRTUAL CAT

elogicwebsolutions

stat counter
Provided by the elogicwebsolutions.com web design team.

luni, 29 martie 2010

despre Auchan Titan si despre Penny

dupa cateva luni, aproape jumatate de an, am ajuns iar .... galeria mai dezvoltata, a disparut Crazy Fish, a aparut 1 stand Bucuria - produse moldovenesti cu "lapte de pasare", cateva standuri de marca, parfumuri, magazin jucarii Noriel, 1 stand bogat in produse pentru animalute la preturi grozave chiar in incinta Auchan - am cumparat mancare boabe pentru pisic la cutie cu 2, respectiv la sac de aproape 2 kg cu 10 lei si pentru cateii comunitari aflati pe 1 teren viran chiar langa magazin 1 sac de 3 kg de boabe cu numai aproape 10 lei, la InMedio la orice revista Joy cumparata primesti 1 umbrela mica , au mai aparut Beau Monde cu sampon Elseve, Femeia cu crema Garnier, Cosmopolitan cu dvd "Kate & Leopold"; la BamBoo si in MeliMelo n-am mai intrat; nici in Taco si nici in Sprider, din lipsa timpului ...; in schimb n-am ratat Daiso - mai slab, reorganizat, fara oferte/promotii ca anul trecut, preturi mai mari si neindividualizate, chiar si produse defecte ...
cat despre Penny - nu mai prea aveau din produsele cuprinse in revista-oferta ...., lipsea tocmai Kinder maxi de 100g ....

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget
A apărut o eroare în acest obiect gadget

The Daily Puppy

Loading...
Loading...

o 9 zi 1 nou blog

In drumul zilnic lung catre birou.....am hotarat sa-mi pun in practica o idee mai veche dar adesea amanata, si anume: creearea unui blog. Nu doar vedetele au blog! Sunt o tanara obisnuita, iubesc animalutele si incerc sa le ajut dupa posibilitati, am1pisicuta de aprox.12 ani, vizionez filme, calatoresc, imi plac decoratiunile.........; nu frecventez cluburi/discoteci; nu fumez, nu beau cafea - doar sucuri naturale = fresh, stau pe net doar pentru informare; citesc ziare+reviste, particip la concursuri..........