marți, 30 martie 2010

sa radem ......

Dupa ce a examinat-o temeinic pe domnisoara, ginecologul spune: - Deci, cand va vedeti sotul asta-seara ... - Nu sunt maritata domnule doctor! - Atunci, cand va vedeti logodnicul .... - Nu sunt nici logodita... - Sa zicem atunci, prietenul ... - Nu am nici un prieten si, pana acum, nu am avut nimic cu vreun barbat! Ganditor, doctorul se duce la geam si priveste in zare. Saturandu-se sa stea cu picioarele in sus, duduia intreaba: - La ce priviti atat de atent domnule doctor? - Astept un pic! Ultima data cand s-a intamplat ceva asemanator, a aparut la rasarit o stea!


_______



Vine primul fiu acasa: "Tata, da-mi cinci milioane ca am lasat-o pe una gravida". Vine si al doilea fiu: "Tata, da-mi sapte milioane ca am lasat-o pe una gravida". Vine si fiica: "Tata, am ramas gravida". Tatal: "In sfarsit se mai si incaseaza!"

________



Un tip isi conduce nevasta la aeroport. La despartire, il intreaba ce ar dori sa-i aduca. - O italianca. Peste 2 saptamani ea se intoarce si dupa imbratisarile de rigoare, barbatul o intreaba unde-i cadoul lui. - Ce cadou? - Italianca! - A...am facut tot ce am putut, acum trebuie sa asteptam 9 luni sa vedem daca e fata.

__________



-Bubu lino , de cand a murit Bula , te vad mereu pe strada cu un negru.E prietenul tau? -Nu , il folosesc doar in perioada de doliu.

________



O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se aseaza la masa sa manance. Batranul ii zice sotiei: - Luceafarul meu, adu felul intai. Dupa ce termina batranul zice: - Frumoasa mea, adu felul doi. Dupa ce termina, batranul ii zice sotiei: - Iubirea mea, adu desertul. Dupa masa femeile merg la bucatarie iar barbatii raman singuri. Tanarul il intreaba pe batran: - Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i mai spui cuvinte asa frumoase? - Sa mor de mai stiu cum o cheama!

_______



Pescarul prinde un imens crap si spune multumit: - Te voi duce acasa, la o cina copioasa! Pestele ii raspunde: - Multumesc, am mancat deja, nu s-ar putea sa mergem la cinematograf ?

_______



La un cabinet stomatologic particular are loc urmatorul schimb de replici: - Imi cereti cinci sute de mii de lei pentru extractia unei masele, doar pentru cinci minute de munca? - Daca doriti, o extrag intr-o ora.

________



O gorila intra într-un bar si cere o bere rece. Barmanul îi da o bere aburinda si îi cere 200.000 de lei.Gorila plateste.Dupa ceva timp,barmanul cauta sa intre în discutie cu gorila: -Stii,pe la noi prin bar nu a fost niciodata o gorila.. -Nici nu ma mir,la preturile astea..

_______



- Ce le reproseaza o blonda copiilor ei ? - Mi`am luat de la gura ca sa va fac pe voi !

______



Cum se numeste penitenciarul de maxima securitate din Craiova ? - AlcaPraz....

______



Sotia, nervoasa, ii deschide usa sotului, care traznea de la o posta a alcool: - Presupun, urla ea, ca ai un motiv foarte serios sa vii acasa la 6 dimineata! - Da, am, raspunde sotul, micul dejun!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini