marți, 11 mai 2010

.... Adam ...

Sedinta la Uniune


Un scriitor il suna pe un confrate al sau:

- Draga maestre, avem sedinta la Uniune, vino ca trebuie sa vorbim lucruri importante...

- Acum sunt cu o femeie... Daca nu pot, vin, daca pot, nu vin...

Tristete

Doi indivizi se intalnira pe malul marii. Unul dintre ei era foarte abatut. Celalalt il intreba :

- Mai Popescule, de ce esti atat de ingandurat ?

- Uite, aici s-a inecat fosta mea sotie !

- Ei, da' asta a fost demult...Intre timp, te-ai insurat din nou, ai o noua nevasta, frumusica...

- Da, dar nici de-al dracului nu vrea sa faca baie in mare !!!

In Parlament

Un parlamentar iese agale din sala de sedinte si se intalneste cu un coleg din opozitie care se plimba pe hol si-l intreaba soptit:

- Nici tu n-ai somn ?

Doi ciobani

Un cioban il intreaba pe celalalt:

- Cum se spune, mai, funicular sau furnicular?

- La ce?

Ce mai face...

- Ce mai face barbatul tau?

- Ce-i spun eu.

Niagara

Langa cascada Niagara ghidul se adreseaza grupului de turisti:

- Daca doamnele vor binevoi sa taca un moment, veti putea auzi zgomotul caderii apelor.

Jartiere

Doua bune prietene stau de vorba:

- Tu! inchipuieste-ti ca am gasit niste jartiere in buzunarul lui barbatu-meu.

- Asta-i culmea. Eu nu port niciodata jartiere...

Inger

Doua femei stau de vorba pe o banca in parc:

- Sotul meu, spune una, e un inger!

- Al meu inca mai traieste! ofteaza cealalta.

Departare

- Si cum, draga, sustii ca departarea intareste dragostea?

- Da, tu! Cu cat sta mai mult barbatul meu in deplasare, cu atat il iubesc mai mult pe Costel!

Examen

Examen intr-o clasa de fete,cu subiectul: Abordati intr-o maniera concisa, urmatoarele trei teme:

1) Religie

2) Sexualitate

3) Mister.

Singura lucrare cu nota 10:

"Dumnezeule! Sunt insarcinata! Oare cu cine?"

Cum s-a numit soacra lui Adam?

Cum s-a numit soacra lui Adam?

Adam nu a avut soacra. El traia in paradis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini