duminică, 29 mai 2011

o parere ?!

-    Nu rade, citeste inainte!
Sper sa functioneze si pentru tine!


    Iata ce spun cativa din cei care au primit acest mesaj:
 
1) Mi s-a parut amuzant, am facut
testul si telefonul a sunat inainte sa termin de povestit!!
S-a implinit ceva neasteptat. Sa vi se
implineasca si voua ceea ce va doriti!

2) Oameni buni.. .l-am facut si... jur ca... dorinta mi s-a
implinit in 15 minute. Inca ma mai mir. Si nu costa nimic!
Noroc si voua!


3) Intradevar functioneaza. Acum cateva luni am primit
un e-mail asemanator si am urmat
instructiunile. A doua zi mi s-a implinit dorinta si era ceva
care nu se putea intampla accidental,
adica era o dorinta aproape imposibila..... si s-a
implinit. Asa ca acum va trimit ce am primit ca sa incercati si
voi. Noroc!


4) Va asigur ca e adevarat, pentru ca am avut rezultate in
mai putin de o ora. Nu costa nimic sa incercati si sa vedeti
ce se intampla...


5) Pune-ti o dorinta...si vezi ce se intampla... Gandeste-te la
ceva ce-ti doresti cu adevarat, pentru ca
functioneaza...


6) Persoana care mi-a trimis acest mesaj mi-a zis ca
dorinta i-a fost indeplinita la 10 minute dupa ce a citit
mesajul si atunci m-am gandit
sa-l trimit si eu mai departe. Vrajitoarele iti vor implini o dorinta!!!



    Pune-ti dorinta cand se termina numaratoarea inversa!!!



    10...
 
 
    09...



    08...



    07...



    06...



    05...



    04...



    03...



    02...



    01...



*****Pune-ti dorinta********




    Trimite acest mesaj la10 persoane in decurs de o ora.



    Daca-l trimiti, dorinta ta se va realiza. Daca nu-l
trimiti, se va intampla exact inversul dorintei tale........


    Anunta-ma, te rog, daca se intampla....
.
 
 
 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini