joi, 29 martie 2012

umor

O discuţie între doi copii în camera lor.


>>>Băieţelul către fetiţă:

>>>- Ce-i vei cere lui Moş Crăciun anul acesta?

>>>- O păpuşica Barbie. Dar tu ?

>>>- Eu îi voi cere un Tampax.

>>>- Tampax ? Ce e asta ?

>>>- ...habar n-am, dar zic ăştia la televizor că dacă-l foloseşti poţi merge la plajă sau la piscina în fiecare zi, să mergi cu bicicletă, să dansezi, să alergi, să faci o mulţime de lucruri... fără ca nimeni să-şi dea seama!



>>>Un tip isi savureaza berea intr-un bar. Din dorinta de a conversa, se apleaca spre femeia solida de langa el si ii spune :

>>>- Vrei sa auzi un banc traznet cu blonde?

>>>Cu o voce ragusita, ea ii raspunde:

>>>- Pana sa te apuci sa spui bancul, cred ca ar fi bine sa clarificam cateva detalii: eu sunt blonda, am 1,80m, 88kg si sunt campioana balcanica la judo. Blonda de langa mine are tot 1,80m, 78kg si este ofiter de aviatie. Cea care sta langa ea are 1,85m, 85 kg si este halterofila, si, ai ghicit deja, este tot blonda. Ei bine, acum mai vrei sa ne spui bancul acela cu blonde?

>>>Omul sta ceva timp si se gandeste.

>>>- Nu prea, spune el. N-am chef sa-l explic de trei ori.



>>>Doi prieteni se întâlnesc dimineaţa, la cafea.Unul din ei are un ochi vânăt.

>>>- Ce-ai păţit la ochi?

>>>- M-a lovit nevasta.

>>>- De ce?

>>>- I-am vorbit cu "TU"..

>>>- Doamne, iartă-mă, dar ce fel de relaţie aveţi voi în familie de te-a lovit pentru atâta lucru?

>>>- Păi aseară, pe când mâncam, mi-a zis:

>>> "Ştii, dragă, noi n-am mai făcut sex de trei luni".

>>> Şi eu i-am răspuns:

>>> "Poate TU..."



>>>La un fotograf au venit mai multi chinezi pentru a se fotografia. Fotograful se gandi:

>>>'De ce sa-i mai fotografiez, daca seamana leit unul cu altul?

>>>O sa le dau aceeasi fotografie!'.

>>>Cand primesc fotografiile, un chinez ia fotografia, se uita lung la ea si spune:

>>>- Nu e fotografia mea.

>>>- Cum nu e a ta? - intreaba fotograful, nu e fatza ta?

>>>- Fatza e a mea, dar camasa nu.





>>>-Ce fel de restaurant este acesta? Supa nu mai este, tocanita nu mai este, salata nu mai este. Ada-mi, te rog, paltonul.

>>>-Nici paltonul nu mai este.









>>>Alinuta:

>>>-Mama, daca o sa fiu cuminte cand o sa fiu mare, o sa am si eu un sot?

>>>-Da, fetita mea!

>>>-Si daca nu o sa fiu cuminte?

>>>-Atunci o sa ai mai multi...







>>>Bula, in pauza, a scris apasat pe tabla: "Eu sunt cel mai tare barbat. Bula."

>>>Invatatoarea, o femeie tanara si draguta, intra in clasa, se uita la tabla si citeste. Apoi ii spune lui Bula:

>>>- Dupa ora, sa ma astepti in fata cancelariei.

>>>In pauza, inainte de a se duce la cancelarie, Bula le spune colegilor:

>>>- Ati vazut, mai baieti, ce importanta este reclama?









>>>- Astazi ai intaziat la prima ora, ii spuse diriginta lui Bula. Ce s-a intamplat?

>>>- Tata a avut nevoie de mine acasa.

>>>- Bula, stiu ca ai un frate mai mare. Nu putea sa te inlocuiasca el?

>>>- Nu, pentru ca pe mine trebuia sa ma bata...



>>> Gigel spune ca tatal lui e inginer si Ionel ca al lui e avocat.

>>>- Bula, tatal tau ce e?

>>>- Medic stomatolog agricol!

>>>- Adica, ce face?

>>>Bula:

>>>- Pune dinti la grebla!



Într-un proces de divort, judecatorul o intreaba pe reclamanta:




- Doamna, sunteti sigura de ceea ce cereti? Doriti divortul pentru compatibilitate de caractere? Nu ar putea fi contrariul?



Femeia rãspunde:



- Nu, domnule judecator! Este pentru compatibilitate: Mie imi plac filmele, sotului meu la fel! Imi place sa merg la plaja, si lui de asemeneal! Imi place sa merg la teatru, el la fel! Mie imi plac barbatii, si lui la fel!


Trei fete discutau în prezenţa bunicii care abia dacă mai auzea.




Prima spune: - Am citit în revista Elle că anul ăsta se vor purta mănuşile până aici…arătându-şi încheietura.



Zice a doua: - Eu am citit în revista Vogue că se vor purta până aici, arăntându-şi cotul.



Zice a treia: - Eu am aflat de la sursă sigură că se vor purta până aici, arăntându-şi cu mâna bucuroasă umărul…



Dintr-odată sare bunicuţa ca arsă în sus: - Cu ăsta să te măriţi!

Intru in casa astazi si o gasesc pe sotia mea pe canapea, alaturi de amanta


mea.

- Ce se intampla aici?

- Tu sa-mi spui!!!, zice nevasta-mea.

- Ce sa-ti spun, vad ca stai pe canapea, cu o necunoscuta. Atat!

- O necunoscuta, haa?, striga amanta mea, eu nu sunt nici o necunoscuta,

facem sex de sase luni!

Atunci m-am uitat la sotia mea si am intrebat-o:

- Este adevarat???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini