joi, 5 aprilie 2012

la frizer

Intr-o zi un florar a mers la un frizer pentru o tunsoare. După tunsoare, el a întrebat cat trebuie sa plateasca, iar frizerul a răspuns,


"Eu nu pot accepta bani de la tine, eu fac asta în folosul comunităţii în această săptămână."Florarul a fost mulţumit şi a plecat din magazin.

A doua zi când frizerul a mers sa deschidă atelierul său a găsit la uşa lui un "multumesc",cartea de vizita şi un buchet mare de trandafiri rosii, pentru el.

Mai târziu, un poliţist vine pentru o tunsoare, şi atunci când el a intrebat cat trebuie sa plateasca, frizerul a răspuns din nou:

"Eu nu pot accepta bani de la tine, eu lucrez în folosul comunităţii în această săptămână. "Politistul a fost fericit şi a părăsit magazinul.

A doua zi când frizerul a mers sa deschidă atelierul său, a găsit la usa lui un "multumesc",,cartea de vizita şi o duzină de gogosi, pentru el.

Apoi, un politician a venit pentru o tunsoare, şi când a intrebat cat trebuie sa plateasca, frizerul a răspuns din nou:

"Eu nu pot accepta bani de la tine. Eu lucrez în folosul comunităţii în această săptămână. "Congresmanul a fost foarte fericit şi a părăsit magazinul.

În dimineaţa următoare, când frizerul a mers sa deschidă atelierul său a găsit o multime de politicieni aliniati,

în aşteptare pentru o tunsoare gratis.



Aceasta, dragii mei prieteni, ilustrează diferenţa fundamentală dintre cetăţenii nostri şi politicienii care ne conduc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini