duminică, 10 februarie 2013

Street cats

Azi am fost la Cafe D'arthe la evenimentul organizat de Judy Florescu in beneficiul pisicutelor salvate de persoane care nu sunt afiliate la organizatiile pentru protectia animalutelor.
Am mai fost si la editia precedenta. Atunci am baut o ciocolata calda si o limonada cu piure de capsuni; acum doar limonada cu piure de capsuni - minunata! Am donat papica, jucarii si banuti. Am vazut si cele cateva pisicute aduse spre adoptie. Erau si reporteri ....Sper ca au avut bafta ...Felicitari pentru initiativa!
Am inteles ca devine eveniment lunar ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini