duminică, 21 iulie 2013

alte bancuri


  Tatal este chemat la scoala:
- Fiul dumneavoastra a desenat pe banca o musca, foarte reala, atat de
reala ca  mi-am
zdrobit pumnul incercand s-o omor.
- Ehe! Sa ma fi vazut pe mine, cand am intrat in baie si vazand in cada un
crocodil pictat, am iesit de frica printr-o usa pictata pe perete...!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    I:  Cum se defineste un evreu degenerat ?
R: Unul caruia ii plac mai mult femeile... decat banii...!!!!!


I: Care sunt cele mai mari sarbatori evreiesti?
R: Sabatul si Oscarul!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


I:  Ce este un Perpetuum mobile?
R: Este un scotian care alearga dupa un evreu care ii datoreaza 10 centi!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Anul 2025, guvernul italian face o ancheta cetatenilor:
- Imigrantii din Romania reprezinta o problema?
35% au raspuns: Si, un grande problema!
65% au raspuns: Absoluto nicio problemo, manca-ti-as!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sotul ideal si sotia ideala.
- Dragul meu, du-te sa bei berea aia, ca te asteapta prietenii!
- Stai putin, iubito, mai am de spalat vasele!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sotia cu lacrimi in ochi, ii zice sotului:
- Nesimtitule, nici macar nu iti pasa de ce plang! Vrei sa iti zic de ce
plang?
- Femeie, nu ma intereseaza, oricum n-am atatia bani!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Apocalipsa 2012... iarasi nimeni n-a ghicit. Marele premiu a fost
reportat!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Blocurile din Europa sunt prevazute cu sisteme de monitorizare, camere
video, interfon, etc.
Blocurile din Romania sunt prevazute cu cate o.... baba vigilenta!!!!!!!.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Un grup de turisti romani faceau turul orasului Praga. La un moment dat
ghidul spune:
- In acest moment trecem pe langa o renumita berarie pragheza.
Din multime se aude vocea lui Bula :
- Si de ce, ma rog frumos, trecem pe langa ??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Italienii au cele mai frumoase femei. Majoritatea romance. Restul sunt
poloneze.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De la politia rutiera am primit o fotografie, pe care eram surprins
depasind viteza. Le-am trimis inapoi un video, pe care era inregistrat cum
am platit amenda in numerar, direct inspectorului.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


O doamna cam plinuta merge pe strada... De ea se apropie un cersetor:
- Doamna, de cinci zile nu am mancat nimic.
- Ehee, de-as avea si eu atata vointa..!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini