miercuri, 9 octombrie 2013

alt ha ha ha

Draga mea, hai sa mergem la circ.
-Pentru ce?
-Sa privim relatia noastra din alt unghi de vedere!
=========
Nu trezi animalul din mine!
Ea: -Nu mi-e frica de magari!
============
SMS sotiei: Draga mea, vreau sa ma intorc la tine si la copii. Deschide usa de la balcon, am inghetat aici!
========
Toata viata femeile asteapta printul pe cal alb, insa vine mereu regele: beat, dezbracat si cu autobuzul !
==============
Misule, ce-i cu tine, de ce nu mai vii la crasma?
- Cumpar vin si sifon si beau acasa cu nevasta-mea.
- Si ea face fata?
- Daaa. Bem juma-juma! Eu vinul si ea sifonul.
======
Cu ocazia recrutarii in armata, un tanar, dorind sa mituiasca pe doctor pentru a scapa de armata, isi baga in fund un sul de bancnote.
La control doctorul il pipaie si da veridictul: APT pentru serviciul militar.
- Dom' doctor dar am hemoroizi.
- Ai, dar nu suficienti ...
===============================
O fetiţă de şase sau şapte ani intră, împreună cu mama sa, într-un magazin.
Ea, se uită fix la o angajată care era mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată şi, cu o nevinovăţie de copil, o întreabă:
-Tu mai ai şi acum haine de când erai mică?
Intra seful pompierilor in vestiar , cu mainile in buzunare si fara griji, si le spune incet:
- Baieti , pregatiti-va incetisor, fara sa va grabiti , arde cladirea Guvernului ...
========
Sotul si sotia prin parc:
- Scumpo, incearca sa arati ca esti fericita.
- De ce?
- Doamna care vine spre noi, este prima mea sotie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini