miercuri, 9 octombrie 2013

iar ha ha ha




1.
Azi-dimineata, nevasta-mea a inceput sa urle la mine:
-E numai vina ta!
-Dar ce am facut?
-Lasa-ma un minut sa ma gandesc, abia m-am trezit!
2.
- Domnule politist! Sotia mea a iesit aseara din casa si nu a mai venit.
- Va rog sa o descrieti,cum arata, in ce era imbracata?..
- Ei,... ca o femeie, in rochie.Si cu ea mai era un caine...
- Ce caine?
- Foxterier, inaltimea 32cm, urechea dreapta e neagra, pe labuta cea stanga din spate este o pata alba, curelusa e gri, ochii negri.
3.Imi place de Ion Tiriac pentru ca
este genul de om care sta in banca lui.
4.
Dubioasă coincidență. Profesoara de limbă română îl chema pe tata lui Andrei la școală, nu după ce Andrei primea note rele, ci înainte ca acesta să ia note bune.
5.
- Eu când beau, capăt atâta curaj, încât nu mi-e frică de nimeni!
- Nici măcar de nevastă-ta?
- N-am băut niciodată atât de mult!
6.
Dupa doua saptamani de petrecut singuri pe o insula pustie, Bula si cu Strul au devenit foarte excitati.
- Uite, zise Bula, niciunul dintre noi nu e gay, insa daca tu te prefaci a fi femeie pentru mine, ma voi preface si eu a fi femeie pentru tine, ce zici?
- Ma rog, fie...raspunse Strul, fara prea mare tragere de inima.
Dupa vreo 20 de minute in care Strul a suportat aceasta umilinta dureroasa pe la spate din partea lui Bula, ii zice Strul:
- Hai, intoarce-te, acum e randul tau!...la care Bula:
- Du-te dracului, ma doare capu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini