sâmbătă, 7 decembrie 2013

zile plineeeee

azi am fost la Ring Star Pet Hotel la targul caritabil SSCG in beneficiul animalutelor ....
apoi am fost la piata de craciun de la Universitate unde am regasit casuta Dogtown, gablonturi si decoratiuni dragute unele la preturi foarte bune, dulciuri de la Bucuria-Chisinau, mesteri ... sticlari/lemnari/blanari, tricotaje hand-made ...

am nimerit peste 1 alt targ cu casute in piateta dinspre BCR-BNR unde am descoperit si casuta celor de la Terra Park

apoi am fost pe la HM din centrul vechi pt a valorifica 1 voucher din ziarul Ring, dar care poate fi descarcat si de pe site-ul lor hm.com pana pe 10.12.

maine mergem la Romexpo la targul anticarilor si cel al cadourilor de craciun, precum si la cel organizat de sotiile ambasadorilor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini