marți, 7 ianuarie 2014

bancuri la inceput de an


 
Ea: - Iubitule, mă iubeşti?
El: - Îhî.
Ea: - Atunci, ce zici,. hai să ne căsătorim!
El: - De ce schimbi tema discuţiei?!
 
Femeia are două scopuri în viaţă: să se căsătorească şi să arate necăsătorită!
 
Aţi priceput vreodată de ce ăştia de la bănci îşi ţin pixurile de la ghişee legate? Dacă eu am încredere să-mi risc banii cu ei şi ei ar trebui să aibă încredere să-şi rişte pixul cu mine!
 
Vecinul meu mi-a bătut la uşă disperat:
- Vecine, pot să folosesc telefonul tău? Un deputat a fost călcat de o maşină pe trecerea de pietoni şi sângerează abundent!
- Păi de ce nu foloseşti, mă, telefonul tău? l-am întrebat.
- Al meu n-are cameră foto!
 
O mamă îşi duce fiica la ginecolog:
- Domnule doctor, vreau să văd dacă fiica mea are floarea ruptă.
După control:
- Doamnă, fiica dumneavoastră nu are numai floarea ruptă are şi ghiveciul spart.
 
N-am fost niciodată de acord cu violenţa în familie împotriva copilului. Când îşi pierd controlul, unii părinţi recurg la bătaie. Cum să îţi disciplinezi copilul fără să îl baţi? E simplu, pe mine când mă enervează fiu-miu, îl îmbrac într-un tricou cu Fuego şi îl bat colegii la şcoală.
 
Un alcoolic se trezeşte gol în morgă. Se ridică de pe targă şi se duce spre uşă . La intrare, stătea o batrână:
- Bună dimineaţa, doamnă.
Acesta speriată:
- Doamne, care dimineaţă bună, eşti în morgă...
- Bine bine, Guten Morgen atunci.
 
De câte ori n-aţi auzit femeile spunând: "Exteriorul nu contează atât de mult, mai important este ce se află în interior!"
Tot timpul încerc să îmi dau seama dacă s-au mai gândit şi la altceva în afară de portofel.
 
Este de o mie de ori mai bine să fii optimist şi să te înşeli, decât să fii pesimist şi să ai dreptate.
 
- Te iubesc!
- Şi eu, chiar sunt frumos.
 
Discuţie pe internet.
Ea: - Bună!
El: - Bună!
Ea: - Ai văzut? Scriem şi gândim la fel! Ar trebui să ne căsătorim!
 
În sfârşit, la petrecerea de Revelion am cunoscut şi eu o femeie sinceră. Mi-a spus din prima:
- Dacă vrei să te culci cu mine trebuie să ai răbdare.
Mai erau trei bărbaţi înaintea mea.
 
Noua formulă de cerere în căsătorie: "Am rate, vrei să le împarţi cu mine?"
 
Cum faci o femeie să se simtă "marfă"? O plimbi cu TIR-ul...
 
- Iubi, iar am mâinile reci!
- Super! Ţine-mi berea asta, te rog.
 
Singurul defect al câinilor este că iubesc orice jigodie de om!
 
Ieri l-am speriat rău de tot pe poştaşul meu când am apărut la uşă dezbrăcată. Nu ştiu ce l-a speriat mai tare, faptul că am apărut dezbrăcată la uşă sau că ştiam unde locuieşte.
 
"A greşi este omeneşte", zise ariciul înfierbântat dându-se jos de pe peria neagră de sârmă.
 
Publicitate într-un magazin: "Şampon Amnezia: uiţi de mătreaţă!"
 
Dacă ai femeie, ai o grămadă de probleme. Dacă nu ai femeie, ai o singură problemă: nu ai femeie!
 
Spre deosebire de majoritatea boşorogilor jalnici din ziua de astăzi, care au ajuns să trăiască doar din amintiri, eu sunt un bărbat optimist şi plin de viaţă. Alzheimer, eşti o binecuvântare!
 
De 60 de ani un bătrân mergea zilnic la Zidul Plângerii din Ierusalim. Despre acest bătrân aude şi o reporteră de la CNN şi se hotărăste să-i ia un interviu. Ajunge ea la Zid şi află care este bătrânul. După 45 de minute bătrânul îşi termină rugăciunea şi reportera îl abordează pentru a-i lua interviul.
- Scuzaţi-mă, eu sunt reporteră la CNN şi mă numesc Rebecca Smith. Dvs. cum vă numiţi?
- Moritz Fishbein.
- De când veniţi la Zidul Plângerii?
- Aproximativ de 60 de ani.
- De 60 de ani! Şi pentru ce vă rugaţi?
- Mă rog ca evreii, creştinii şi musulmanii să trăiască în pace. Mă rog să nu mai fie războaie şi să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu mai fie foamete nicăieri în lume.
- Şi ce simţiţi după 60 de ani?
- Parcă aş vorbi la pereţi...
 
Maria culege cireşe, cocoţată în pom, vine Ion şi îi ia scara:
- Ei, Mărie, ia acuma să-mi zici tu mie cu ce te dai tu jos?
Maria roşind:
- Ei, mă Ioane, cu Deo-Intim!
 
Nimic nu spune mai clar "sunt grasă" decât profilul tău de Facebook cu trei poze în care ţi se vede doar capul.
 
- Tot timpul eşti asa scorpie?
- Nu, cinci zile pe lună sunt şi mai rea!
 
Biblia ne învaţă să ne iubim aproapele, iar Kama Sutra ne explică cum.
 
Îmi invidiez părinţii! Îmi va fi greu să fac un copil ca al lor!
 
Am făcut multe lucruri rele anul ăsta. Dar le-am făcut foarte bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini