duminică, 7 decembrie 2014

mesajul trist al cateilor comunitari

Catei comunitari de rasa pura

Va rugam cititi, impartasiti si ganditi-va la ei, la cei necuvantatori care asteapta tristi,resemnati si singuri in adapost, la cei care isi pun sperantele in noi, in voi in toti cei care ne sunteti aproape si ne sunteti prieteni pe aceasta pagina dedicata celor cu 4 labute!

„O, Stăpâne al tuturor creaturilor, fă ca omul, stăpânul meu, să fie la fel de credincios celorlalţi oameni, cum îţi sunt eu ţie. Fă ca el să-şi iubească familia şi prietenii, aşa cum te iubesc eu pe tine.

Fă ca el să păzească în mod cinstit bunurile pe care i le-ai încredinţat, aşa cum le păzesc eu în mod cinstit pe ale lui.

Dă-i, Doamne, un zâmbet uşor şi spontan după cum uşor şi spontan este guduratul meu.

Fă ca el să fie gata în a fi recunoscător, aşa cum sunt eu gata să-i ling mâinile.

Dă-i răbdarea pe care o am eu când îl aştept ori de câte ori se întoarce acasă, fără să mă plâng.

Dă-i curajul şi promptitudinea mea de a sacrifica totul pentru el, orice comoditate şi chiar viaţa.

Păstrează-i tinereţea inimii şi veselia mea.

Stăpâne al tuturor creaturilor, fă ca aşa cum eu sunt întotdeauna cu adevărat câine, tot astfel să fie şi el întotdeauna cu adevărat om”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini