marți, 18 august 2015

o familie are nevoie de ajutor

Intinde o mana de ajutor added 82 new photos to the album: Acasa la fam. Petre.
Ajuta si TU!
 
Mai este aproape o luna si incepe un nou an scolar. Cu mic, cu mare, se pregatesc cum stiu mai bine sa intampine o noua etapa dinviata. Parintii fac liste si mici cumparaturi, copiii vin cu cerinte si temele de vacanta aproape terminate.
Pe familia Petre, am mai prezentat-o de cateva ori, cand am dus donatii catre nevoiasi. Este una dintre familiile care ne-a ramas la suflet. O mama ce isi creste cei 6 copiii singura, in niste conditii inumane. O mama pe care o ...
17.04.2014. Azi am fost la fam. Florianei,o familie cu 7 membrii compusa din dna Floriana,3 fete si 3 baieti. Locuiesc intr-o camera,in subsolul unui bloc...Unul dintre baieti sufera de Sindromul Down...Cu toate astea,sunt niste copii spectaculosi. Baietii mai mari nu erau acasa,iar cel bolnavior dormea si nu am vrut sa fie trezit. insa fetele ne-au cucerit de cand am intrat inauntru. Cea mica,de 1 anisor,Maria ridica mainle sa o luam in brate si sa o aruncam in sus, Mihaela,fata mijlocie era f sfioasa si doar spre sfarsit am reusit sa scoatem un zambet de la ea cand i-am zis ca o sa o luam si fugim cu ea,Diana,fata de 10 ani,merge la scoala si spunea ca ii place f mult ora de desen si de sport. Dupa moartea mamei,Florina se descurca si mai greu pentru ca nu mai are niciun sprijin.Cu toate astea,copiii sunt viata ei si nu ar renunta pentru nimic in lume la ei. Este greu sa vezi atata saracie si totusi sa ii mai si rada. Multumim celor care au donat pentru ei: Ilona Dinu (am dus o parte din donatii si la ei), Daniel John Dragan, Simona-Maria Chirciu (am dus o parte din donatii si la ei),mama Lazei care ne-a ajutat cu transportul si celorlalti. Dorinta mea este sa ii scoatem in parc pe toti si sa le facem toate bucuriile,macar pentru o zi! - cu Laza Lizuca!
UPDATE: 21.04.2014 La copiii cuminti si iepurasul vine! Ieri am mers cu o parte din donatii la fam Petre,unde am stat mai bine de doua ore. Nu iti dai seama cum timpul trece langa acesti copii. Fiecare cauta sa atraga atentia in felul lui. Le-am dus dulciuri si jucarii,haine atat lor cat si mamei si mancare mai rezistenta (faina,zahar,ulei etc). Multumim dnei Petruta Baloi si multumim doamnei Astrid Roth,pentru ca o parte din donatii au mers la acest caz. Baiatul cu sindromul Down este un copil f iubitor si lipicios,a stat numai in brate. smile emoticon Inca o zi minunata!
UPDATE: Si de 1 iunie,copiii au primit cateva daruri. Ca sa fie treaba treaba,au gasit o pisica care le-a fatat sub pat. Trebuie sa o sterilizam si pe ea si sa dam puiutii spre adoptie.
UPDATE : 14 sept. 2014 : Am mers si am lasat rechizite si alimente pentru cei mici. Tinand cont ca incep scoala, au nevoie de haine noi, de rechizite, si alte lucruri utile.
24.12.204 Astazi copiii au primit cadourile de Craciun. Au fost toti un zambet si dornici de pozat. Au un nou membru,gasit pe strada (catelusul maro - pentru care cautam adoptator final). Florentina isi doreste f mult o canapea noua pentru ca cea pe care o au este deja imbibata de urina si mizerii. Cine poate ajuta, voi lasa datele pe privat.
07.04.2015 Marti,am fost si am dus donatiile catre fam. Petre. Copiii ne-au asteptat cu bratele deschise si cu zambetul pana la urechi,fericiti ca vor primi dulciuri si bunatati.
Situatia lor nu s-a schimbat...Tot timpul apar probleme noi, tot timpul este nevoie de bani.
Saptamana aceasta, in scoli, este saptamana speciala iar elevii sunt pusi sa faca diferite activitati. Daniela, fata cea mare, care de curand a implinit 11 ani, ne spunea ca nu s-a dus la scoala pentru ca ii punea sa faca salata de fructe si ea nu a avut fructe sa duca si nici nu stie sa faca...trist...se resemneaza si spune ca a dat un noroc peste ea ca vrea sa fie mai cuminte. Mihaela, fata mijlocie, ne spune bucuroasa ca o sa fie si ziua ei,dar nu mai stie cand si ca a inscris-o si pe ea la scoala (clasa 0). I-am promis un ghiozdanel frumos si ca o sa ii luam si rechizite.
Sunt niste copii minunati care traiesc in niste conditii mizere...Mirosul greu, de mancare,haine spalate sau nu, subsol, umezeala si intuneric se simte de cand intri pe culoarul blocului. In camera de 2 m, traiesc 7 suflete...
Detalii familie din data de 9.12.2014
Florentina (mama) - poarta marimea 37 la incaltaminte si marimea S la haine
Maria (2 ani) - poarta haine de copil la 1 an si 9 luni
Mihaela (5 ani jum) - poarta haine de copil de 5 ani
Daniela (10 ani) - poarta marimea 32 la incaltaminte
Costin (7 ani) sufera de sindromul Down, poarta marimea 28-19 la incaltaminte, are nevoie si de medicamente pt el
Radu (12 ani) - poarta marimea 32 la incaltaminte
Bogdan (14 ani) - poarta marimea 34 la incaltaminte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini