marți, 18 august 2015

umor

Trei şoareci într-un bar trăgeau shot-uri de tequila. Primul toarnă
un shot, îşi umfla muşchii şi începe:
- Bă, fraierilor, voi ştiţi capcanele alea de şoareci pe care le pun
bulangiii de oameni cu o bucăţică de caşcaval înăuntru? Ei bine, io
desfac dinţii ăia, fac vreo 20 de tracţiuni la capcană, mă învârt un
pic, iau caşcavalul şi o şterg, bă! Îi sparg pe toţi!
- Mama, ce tare e ăsta!, spuse al doilea şoricel, în timp ce-ţi turna
tequila. Rahat! Ştiţi voi grăuntele alea mici şi roz, bobiţele alea de
grâu cu otravă pe care le pun oamenii ca să ne omoare? Eu iau
câteva boabe, le pisez, le pun pe o foiţă şi pac!, le trag pe nas!
- Bă... Ăsta e nebun de tot! Auzi, se droghează cu otravă!, râde al
treilea în barbă, turnându-şi un păhărel. Îl da pe gât, se încordează,
se scutură un pic şi o ia la fugă.
- Unde fugi dementule?
- Mă duc să regulez pisica!

"""""

Matrimoniale: Sunt în căutarea unui bărbat, fumător, alcoolic,
curvar. Consider că într-un cuplu ambii trebuie să aibă interese
comune!


"""
Bulă, în clasa întâi, îi dădea bătai de cap învăţătoarei sale.
ÎNVĂŢĂTOAREA: Bulă, care este problema ta?
BULĂ: Sunt mult prea deştept pentru clasa întâi. Sora mea este în
clasa a treia, iar eu sunt şi mai deştept decât ea! De aceea, cred că
ar trebui să fiu mutat în clasa a treia.
Învăţătoarea, nervoasă, îl duce pe Bulă la directorul şcolii şi îi
explică acestuia dorinţa lui Bulă. În urma discuţiei, directorul şi
doamna învăţătoare hotărăsc să îi dea lui Bulă un test, iar dacă
acesta va trece, va fi mutat în clasa a treia, iar dacă nu, va trebui să
rămână în clasa întâi şi să se poarte frumos.
DIRECTORUL: Cât fac 3 x 3?
BULĂ: 9.
DIRECTORUL: Cât fac 6 x 6?
BULĂ: 36.
DIRECTORUL: Cât fac 9 x 9?
BULĂ: 81.
Şi tot aşa, Bulă răspunde la toate întrebările la care un elev de
clasa a treia ar trebui să ştie să răspundă.
Bulă părea să se descurce foarte bine. Directorul, privind spre
învăţătoarea acestuia, îi spune:
DIRECTORUL: Cred că Bulă poate să fie mutat direct în clasa a
treia.
Învăţătoarea, cunoscând tendinţa micului Bulă spre lucruri ce au
legătură cu sexul, vrea să-l prindă pe picior greşit.
ÎNVĂŢĂTOAREA: Lăsaţi-mă şi pe mine să îi pun câteva întrebări,
înainte de a lua o asemenea decizie. Atât directorul, cât şi Bulă sunt
de acord, iar învăţătoarea îşi începe întrebările:
ÎNVĂŢĂTOAREA: Ce are vaca patru şi eu am numai două?
BULĂ: Picioare.
ÎNVĂŢĂTOAREA: Ce ai tu în pantaloni, iar eu nu am?
Ochii directorului se măresc, dar nu apucă să îl oprească pe Bulă
să răspundă.
BULĂ: Buzunare.
Directorul răsuflă uşurat şi trage concluzia:
DIRECTORUL: Cred că ar trebui să îl mutăm în clasa a cincea,
pentru că, sincer, eu nu aş fi ştiut să răspund la ultimele două
întrebări !...

"""
Mama lui Bulă îi verifica adesea temele lui Bulă. Într-o zi, găsi o
pagină liberă în caietul de matematică.
MAMA LUI BULĂ: Bulă, dar, n-ai scris nimic pe pagina asta!
BULĂ: Mamă, asta e pagina de calcul cu mintea!


"""
Bulă, la ora de anatomie.
PROFESOARA: Bulă, ca să nu rămâi corigent, te rog să-mi spui
până mâine de ce nu râde vaca.
Bulă, indignat, pleacă acasă şi îi întreabă pe toţi, dar nimeni nu
ştie răspunsul. Într-un târziu, se întâlneşte cu bunicu-său şi îl
întreabă şi pe el. Moşul îi scrie un bileţel, să-l dea profei.
A doua zi, Bulă înmânează biletul. Profesoara citeşte cu atenţie.
PROFESOARA: Bravo, Bulă, ai 10, te trec clasa!
Am citit, peste umărul profesoarei, ce scrisese bunicul lui Bulă:
“Dragă doamnă, dacă v-ar mulge de două ori pe zi şi v-ar regula o
dată pe an, v-ar mai veni a râde?”.

"""
În Parlament urmează să se voteze o lege prin care, la fiecare
staţie de benzină, să se pună un psihiatru şi un poliţist. Psihiatrul să
constate starea de sănătate mintală a celor care cumpără, iar dacă
sunt întregi la cap, să-i dea pe mâna poliţistului, să vadă de unde au
bani...

""""

Ministerul Administraţiei şi Internelor a fost împărţit în două, ca
să ţină minte mai uşor poliţiştii unde lucrează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini