duminică, 13 decembrie 2015

BRAVO TAIFUN!1 DOG MINUNAT

Ovidiu Savescu
15 hrs ·
Taifun a salvat vieti azinoapte. Sunt mort de somn, am dormit 3 ore azidimineata, dar incerc sa scriu cateva randuri aici sa va spun cat sunt de mandru de Taifun al meu.
Azinoapte un dement a incendiat casa scarii blocului in care locuiesc, exact in fata usii mele cu un cocktail molotov (nu eram eu tinta ci un vecin care locuieste usa in usa cu mine).
Eu nu eram acasa, iesisem in oras cu prietenii. Primesc telefon de la politie sa vin repede acasa ca a avut loc un incendiu. Inainte sa apuc sa intreb aud: "cainele este ok", dupa care "dar veniti sa il luati ca nu ne lasa sa intram in apartament".
Sar intr-un taxi, tot felul de imagini imi trec prin cap. In fata blocului o droaie de masini cu girofaruri, si vreo 30 de oameni evacuati, vecinii mei.
Dau sa ma apropii si cand vor sa ma opreasca le spun ca eu sunt cel cu cainele. Sunt condus imediat sus.
A trebuit sa deschid usa metalica sparta de la intrare cu un sut - la cat de deformata era de la foc se blocase cand o trasesera pompierii dupa ei, batand in retragere in fata lui Taifun.
Taifun statea pe paturica lui pe canapea, foarte calm, ca si cum nimic nu se intamplase. A venit la mine dand din coada, desi se vedea ca era putin stresat.
Vecinii mi-au povestit ca pe la miezul noptii l-au auzit latrand pe Taifun de mama focului.
Unii nu i-au dat atentie, nestiind ca Dogii nu latra decat la pericol si nu ca sa se afle in treaba.
Altii, mai curiosi, au iesit sa vada ce se intampla. Atunci au simtit fumul si au vazut flacarile.
Nu se stie cine a sunat primul la 112, dar cand au venit pompierii si au spart usa apartamentului Taifun inca latra.
Au intrat cautandu-ma pe mine - nu stiau ca nu sunt acasa si nu reusisera inca sa dea de mine la telefon. Nu i-a lasat Taifun sa faca mai mult de doi pasi inauntru. Mi-au spus ca nu a sarit la ei, doar i-a marait si s-a pus in fata lor. Le-a fost frica sa mai inainteze.
Daca nu dadea alarma Taifun cand a facut-o, cine stie cat mai dura pana remarca cineva ce se intampla. Data fiind ora tarzie, multi dintre vecini dormeau. El i-a trezit pe toti, inclusiv pe vecinul meu care a fost tinta, care dormea bustean.
Nu o sa cititi despre ce a facut Taifun in presa, si cate vieti e posibil sa fi salvat. Dogo Argentino apar la noi in presa doar daca musca pe cineva, cand sunt facuti bestii insetate de sange.
Dar noi stim cum sta treaba mai bine, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini