miercuri, 6 aprilie 2016

cand cineva se indura .... insa oare cati se sesizeaza ...

Boemii care indeplinesc dorinte added 2 new photos.
Ea este doamna care astazi mi-a rupt o parte din suflet si mi-a aratat ca nu conteaza varsta, venitul, locul unde traiesti se numeste Stanculescu Maria si are 72 de ani , am gasit-o la metrou alaturi de camaradul de lupta am ajutat o sa intre in metrou ,privirea era pierduta se uita ce sa-i mai dea sa pape cainelui ,m-am asezat langa dansa si in acel moment am inceput sa-i cumosc istoria ,am intrebat-o unde locuieste mi-a raspuns "-IN CAPAT LA STATIA ,BERCENI " am intrebat- o "-STATI LA BLOC ?"si mi-a spus "-nu .....stau intr-o camaruta fara conditii ,uneori cad resturile de la wc pe noi ,fara apa,2dar nu conteaza macar avem unde sta eu si fata mea (catelusa )" am intrebat-o din ce traieste si mi-a raspuns cu ochisorii in lacrimi "de 4 luni nu mai am pensie ,traiesc din mila oamenilor ,am stat 40 de ani la romana pana cand m-a dat afara proprietarul ,pensie nu mai am era putina dar ma ajuta sa am grija de mine si de copilasul meu ,tot ce am cu ea impart ,tot ce-i mai bun ei il dau ,ea nu are nicio vina ca nu am nimic ,am gasit-o pe cand era un ghemotoc si de atunci am avut grija de ea adica de 11 luni ,noroc cunosc eu o fata veterinar care m-a ajutat ,ia facut injectii(catelusei ) ca sa-i fie bine acum iar are ceva dar am sa ma rog de veterinar sa ma ajute iar ,e o draguta nu am avut cu ce sa o platesc dar m-a ajutat "in timpul acesta in care acest inger in varsta de 72 de ani imi povestea de viata pe care o duce mie nu mi venea sa cred "a continuat sa mi povesteasca in timp ce se asigura ca fetita sa e bine - as fi vrut sa-i dau in judecata dar nu am bani ,am un teanc de dosare acasa ,mi-au luat pensia , sunt bolnava am de toate dar nu am ce sa fac ,bani nu am, cum sa-i dau in judecata ? m-as duce la televiziune sa le arata cum isi bat joc de mine dar nu stiu sa ajung " in acel moment am simtit ca o sa cada cerul pe mine , mi-a spus " azi este o zi buna pentru mine ! o doamna s-a indurat de noi si ia cumparat catelusei 3 pliculete de mancare si le-a papat ,ii era tare foame " am intrebat-o cum pot lua legatura si mi-a spus ca maine sa ne vedem la sudului sau romana si imi va da un numar de telefon unde sa o pot gasi ( probabil al unei vecine ) m-am gandit sa-i las numarul meu poate ma suna si asta i am si spus a spus ca se va ruga de o vecina si ma va suna ...i-am promis ca o voi ajuta , am intrebat-o unde o pot gasi mi-a spus ca la romana dupa ora 11 .......astept telefonul dansei desigur daca se va ingadui cineva sa o ajute sa ma sune ...deoarece vreau sa aflam mai multe detalii si sa o ajutam ,acest inger nu are venit ,este bolnava dar nu si va neglija niciodata fata si tot ce are va impartii cu catelusa sa , eu zic ca merita ajutata va rog din tot sufletul meu sa o ajutam cu ce putem 🙏🏻

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini