miercuri, 6 aprilie 2016

cosulete pe alese

Grigorescu Octavian Eugen added 2 new photos.
El este Nea Ilie.Nu fura, nu cerseste ba mai mult produce cosulete 'hand made' decorative. Numele complet Ilie Mihai, varsta 81. Am avut placerea sa-l intalnesc in timp ce ma ducem spre doctorul de familie.
Cu mainile jupuite de la atata migaleala Nea Ilie mi-a povestit cum in tinerete a fost un mare mester care construia case.Acum locuieste la o prietena in Bucuresti iar ceea ce face, face din pura pasiune si din dorinta de a mai pune un ban deoparte.Cand l-am intrebat daca vrea sa-l promovez, cu zambetul pe buze mi-a raspuns: 'ma tu vrei sa ma dai la televizor?' :))
Reuseste sa produca doua pana la trei cosuete pe zi. Pretul unui cosulet este 10 lei varianta mica, 12 lei cea mare.A invatat acest mestesug de la parintii lui din vremea copilariei. Pentru realizarea cosuletelor foloseste plop,salcie,sticle de plastic,capacele cutiilor de lavabila etc.

Eu am cumparat un cosulet si l-am energizat pe Nea Ilie cu un fresh de portocale. Acum e randul vostru!
Il puteti gasi pe Nea Ilie intre intersectia DIHAM si SOCULUI in dreptul magazinului alimentar "La Grigore".
Toti ne-am saturat de hoti, cocalari, badarani etc..Hai sa incurajam si oamenii adevarati!
SA-L FACEM VIRAL PE NEA ILIE! Share and buy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini