vineri, 6 mai 2016

cum a fost azi la PetExpo

am avut noroc, vremea a alternat, a plouat putin dimineata si pe la 15-16

la PetExpo intrarea era 10 lei, dar am avut invitatie castigata la Orasul Meu

am vazut multe standuri, putine animalute, am facut shopping inclusiv in beneficiul animalutelor

de la Vier Pfoten am cumparat  1 bluzon si 1 tricou (50/buc) si am primit cadouri publicitare, mai aveau cani, casolete, sacose/saculeti, sapunuri hand-made in forma de labuta


de la pet-factory am cumparat gama Lara (pliculete si pernute) si am primit o strachinuta publicitara dubla

de la pet-outlet am cumparat multe lucruri marca Noby

de la novafood.ro o sa comand caci aveau doar stand de prezentare - am remarcat gustari/recompense deosebite(variate tipuri de pesti) si jucarele

de la petshopmania (exotic k ) o sa comand caci aveau doar stand de prezentare - am remarcat produsele marca Trixie (ansambluri, jucarele etc) si am primit voucher

am mai primit voucher si mostre de la extrucan

mai era Romvac

l-am cunoscut pe Bossulica si mobilierul sau

mai participau canise (lupii albi, etc), Ringstar pet hotel + dresaj, clinici veterinare (Crystal Vet, Marco Vet, Daisy), dintre asociatii Vier Pfoten si Robi in pavilion si afara DogRescue de la care am si cumparat accesorii in beneficiul animalutelor, iar sambata si duminica participa si GIA cu Boketto; mai avea stand afara si centrul teritorial veterinar sector 2 pt catei

tot afara era standul pasarilor - gaini

la PetExhibition au fost mult mai multe si variate animalute








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini