vineri, 25 august 2017

panseuri

Dacă cineva îți va spune vreodată că munca ta este neprofesională, amintește-i 
că Arca lui Noe a fost construită de un amator, iar Titanicul a fost construit de profesioniști...
🎩
Borfașii amatori jefuiesc o bancă... cei profesioniști înființează una!
🎩
Cele mai multe minciuni se spun înainte de alegeri, în timpul dragostei şi dupa pescuit!
🎩
Când se îmbolnăveşte o femeie:
- Sunt bine, doar puţin obosită...
Când se îmbolnăveşte un bărbat:
- Ascultaţi la mine, dragii mei. Acestea ar putea fi ultimele mele cuvinte...
🎩
Dacă iubeşti două persoane în acelaşi timp, alege-o pe a doua. Dacă o iubeai pe prima, nu ar mai fi existat a doua! 
 
🎩
- Chelner, salata asta este pentru două persoane?
- Da, bineînţeles!
- Atunci de ce este un singur limax înăuntru?
🎩
- Doctore, după ce-mi pun ochelarii pe care  mi i-aţi recomandat, voi putea citi?
- Desigur.
- Ah, ce bine. Până acum n-am ştiut să citesc! 
 
🎩
- Bulă, ce înseamnă să fii diplomat?
- Să te gândeşti de două ori înainte să nu spui nimic... 
🎩
Soacra: - Am trecut ieri pe lângă casa voastră.
Nora - Mulțumesc frumos... 
🎩
Patronul unei companii discută cu o tânără care căuta de lucru:
- În primul rând, firma noastră este obsedată de   curăţenie, zice patronul. V-aţi şters picioarele   pe covoraş înainte de a intra aici?
- O, da! Bineînţeles!
- În al doilea rând, continuă patronul, cerem  colaboratorilor noştri sinceritate.
  Nu există nici un covoraş la intrare! 
🎩
O blondă este întrebată la ora de religie:
- Câte porunci există?
- Zece.
- Şi ce se întâmplă, dacă nu respecţi una dintre ele?
- Rămân nouă! 
 
🎩
- Tăticule, ţie ţi s-a îndeplinit vreo dorinţă din copilarie?
- Sigur că da! Toată lumea mă trăgea  de păr şi visam să fiu chel. 
🎩
La telefon:
Ea: - Ce faci, dragă?
El: - La Spitalul de Urgenţă.
Ea: - Aoleu! Cum la Urgenţă? Ce faci acolo?
El: - Fac la dreapta, pe Floreasca 
🎩
Medicul:
- Întoarceţi-vă spre geam şi scoateţi limba!
Pacientul:
- Înţeleg să scot limba, dar de ce trebuie  să fiu îndreptat spre geam?
Medicul:
- Nu-l suport pe tipul de vis-a-vis… 
🎩
- Gândeşte-te, dragă, zece ani şi nici o ceartă!
- Ştiu, laș ticălos ce eşti! 
🎩
Un prieten îl întreabă pe celălalt:
- Ce pot face? Când am venit acasă de la lucru,  am găsit-o pe nevastă-mea în pat cu un bărbat!
- Fă ore suplimentare, îi sugerează prietenul. 
🎩
Mă abordează un vânzător ambulant:
- Domnule, luaţi un loz, jucaţi la  loz în plic şi câştigaţi!
- Lasă-mă în pace, că eu nu vreau să câştig!
- Nu-i nimic, avem şi lozuri necâştigătoare… 
 
🎩
Un angajat către şef:
- Sunt angajat la dumneavoastra pe jumatate  de salariu, de aia vă rog să urlaţi  la mine cu juma’ de voce! 
🎩
– Eu şi soţia mea suntem împotriva folosirii  bătăii pentru educarea copilului.
– Şi noi la fel. Pe-al nostru nu-l batem decât  atunci când suntem în legitimă apărare!
🎩
- Domnule notar, la sfârşitul testamentului scrieţi  că la mormântul meu vreau să cânte o orchestră  de 100 de persoane.
- Şi, ce muzică doriţi să ascultaţi?
 
🎩
Soţul, aflat în delegaţie, îi scrie soţiei:
– Dragă, nu exista femeie mai grozavă decât tine pe lumea asta!
  Aseară m-am convins încă o dată! 
 
🎩
În pădure se plimbă un poliţist deştept, un poliţist prost
şi Alba ca Zăpada. Dintr-o dată apare lupul şi îl mănâncă
pe unul dintre ei. Pe care?
- Pe poliţistul prost?
- De ce?
- Pentru că ceilalţi doi există numai în poveşti.
 

🎩
- Dumneata câte sticle de bere bei pe zi?, întreabă doctorul.
- Opt până la zece sticle...
- Colosal! Eu nici apă nu aş putea să beau atâta! 
- Păi, apă nici eu n-aş putea să beau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini