miercuri, 28 martie 2018

de ras

Nu vă criticaţi niciodată soţia pentru lipsa de inteligenţă.
 Tocmai aceasta a împiedicat-o să-şi găsească un soţ mai bun
 
Directorul îl cheamă pe Gigel la cancelarie  şi îi spune:
- Gigele, am o veste proastă şi una bună: Cea proastă e ca ai picat BAC-ul...
- Şi cea bună?
- Ai ieşit şef de promoţie!
 
-Fiica mea, când ţi-am spus să te  intorci de la bal ca  şi Cenuşăreasa, m-am gândit că vei veni la ora 24:00 şi nu in zori cu un singur pantof şi fără rochie!
 
ATENŢIE-Prevenirea accidentelor de munca
Angajaţii care vin la muncă un pic mai târziu sunt rugaţi să meargă pe partea dreaptă a coridorului, ca să nu se ciocnească cu angajaţii care pleacă mai devreme!
 

  Tati, de ce te-ai casatorit cu mama? 
    Sotul catre sotie:    
 -Vezi, pana si copilul e surprins!!!  
                  
............  
El alerga dupa orice fusta.
Si totul ar fi fost ok, daca nu se intampla in Scotia ! 
...................
Un politist,   vorbind cu Moartea si notand in carnetel: 
        "Deci ziceti ca inainte sa intrati in Romania aveati coasa...?"     
     
................
  Un german pe aeroport in Paris . Vamesul francez se uita la pasaport si intreaba: 
            - Ocupation ? 
  La care neamtul: -    
          - No, no, just visiting!       
                                                                   
..................
     
    Fiind foarte meticulosi, englezii au statistici pe baza carora pot
prezice cati oameni vor muri anul viitor. 
    Pe de alta parte, insa, sicilienii pot sa precizeze si cateva nume...   
     
.................
  Cand un barbat iti fura sotia, cea mai buna razbunare
este sa il lasi sa o pastreze...... 

..................
          - Dragule, ai fi dorit sa ma marit cu altul ? 
            - Nu, scumpo,  nu doresc raul nimanui !    
                        ................      
      Sotia: Ai mancat ? 
        Sotul: Ai mancat ? 
        Sotia: Ma imiti ? 
        Sotul: Ma imiti ? 
        Sotia: Te iubesc ! 
        Sotul: Da, am mancat !
 
                   
      Sunt femei care, în loc să-i facă să sufere pe mai mulţi bărbaţi, aşa cum e firesc,
se concentrează asupra unuia  până îl extermină.  
      Acestea se  numesc "fidele".                                                    ........................
        -Dragul meu, stii ce citesc in ochii tai?  
- Ce iubito?       
        - Ca vrei sa te casatoresti cu mine.
       - Analfabeto !!!         
 
 
O blondă se plimba liniştită, când, deodată, vede o maşina fără şofer, care se deplasa cu vireza mica . Conştientă de pericol, sare în maşină şi trage frâna de mână. Când iese, dă nas în nas cu proprietarul, un bărbat foarte atrăgător.     - Începuse să  meargă singură, dar am sărit în ea şi am tras frâna de mână! spune ea, foarte mândră de isprava ei.     - Ştiu... Eu o  împingeam!
 
 
O blondă se plimba liniştită, când, deodată, vede o maşina fără şofer, care se deplasa cu vireza mica . Conştientă de pericol, sare în maşină şi trage frâna de mână. Când iese, dă nas în nas cu proprietarul, un bărbat foarte atrăgător.     - Începuse să  meargă singură, dar am sărit în ea şi am tras frâna de mână! spune ea, foarte mândră de isprava ei.     - Ştiu... Eu o  împingeam!
 
Stewardesa către un călător:   - Doriţi cina?  
   - Ce pot să aleg?
  - Da sau nu.     
 
 
Doi romani, pentru prima oară în SUA, se plimbau pe Wall Street şi se mirau de înălţimea clădirilor.
La un moment dat, se aude un ţipăt şi cade de la etaj o femeie blondă cam de 30 de ani  ! Unul dintre ei spune: 
        - Ia uite, mă, ce aruncă ăştia, noi o mai foloseam inca vreo 20 de ani!" 
 
El : Iubita mea, vrei sa avem un weekend minunat?
        -  Ea : Da , normal !!!
       -  El  : Super ! Atunci ne vedem luni !
 
 
-  Daca iti latra cainele la usa din spate si nevasta tipa la usa din fata, cui dai drumul in casa prima data ?   
   -  Cainelui,  normal, ca el o sa taca dupa ce intra...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini