joi, 4 octombrie 2018

mama

Ce credem că ştie mama?


La 4 ani - Mama ştie tot. 
La 8 ani - Mama ştie multe. La 12 ani - Mama nu ştie tot. La 14 ani - Mama mea nu ştie nimic. La 16 ani - Mama mea ? Ce ştie ea ?... La 18 ani - Bătrâna asta a copilărit cu dinozaurii... La 25 de ani - Posibil ca Mama să ştie ceva despre asta.. La 35 de ani - Înainte de a decide, vreau să mă sfătuiesc cu Mama. La 45 de ani - Precis ca Mama poate să mă îndrume... La 55 de ani - Ce-ar fi făcut Mama în acest caz ? La 65 de ani - De-aş fi putut să vorbesc despre asta cu Mama... Dedicat tuturor mamelor din lume 
  
  
Ce ne-am face fara mamele noastre. 
Tot ce am avut vreodata nevoie sa invat, am invatat de la  MAMA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini